۰
plusresetminus
آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

برگزاری جلسه شورای فرماندهان سازمان آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی شهرداری شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌نشانی شهرداری شیراز بررسی و تحلیل آمارها را  ابزاری مناسب برای تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های دقیق دانست.  
برگزاری جلسه شورای فرماندهان سازمان آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی شهرداری شیراز
به گزارش حافظ خبر، هادی عیدی پور با اشاره به اینکه موضوع جلسه بررسی عملکرد سازمان و همچنین هم‌اندیشی در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف شیراز است، عنوان کرد:  بی تردید بررسی و تحلیل دقیق وضعیت و همچنین آمارهای موجود زمینه ساز تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌های دقیق‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد.

عیدی پور با بیان اینکه در سال جدید تهیه گزارش‌ها را با جزییات بیشتری در دستور کار قرار داده‌ایم اظهار کرد: از این پس دقایق و ثانیه‌ها نیز زیر ذره‌بین بررسی و تحلیل قرار دارند.

او همچنین خاطرنشان کرد: برای اولین بار آماری از سامانه مدیریت عملیات آتش‌نشانی تهیه شده که با هدف بهبود ایمنی در اختیار تمامی مناطق مختلف شهرداری شیراز نیز قرار می‌گیرد.

عیدی پور  یادآور شد: بررسی و تحلیل آماری عملکرد سازمان آتشنشانی با توجه به شاخص‌هایی همچون فراوانی حریق در حوزه‌‌های مختلفی همچون امداد و نجات، علت حریق، تعداد مصدومین، فوتی ها ‌‌نجات یافتگان و همچنین فعالیت تیم‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
او همچنین تعداد عملیات  انجام شده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ را ۶ هزار مورد عنوان کرد و در ادامه گفت: رصد عملیات های انجام شده و بررسی تحلیلی آمارها وضعیت کنونی ما و آنچه باید در آینده به آن برسیم را به خوبی نشان می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی  شیراز با  تاکید بر اینکه موضوعات مختلف  از جمله زیر ساخت‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات، آموزش تخصصی نیروها در داخل و‌خارج از کشور و … در دست پیگیری است، افزود:    
مجوز جذب ۳۰۸ آتش‌نشان نیز صادر شده که به زودی پس از انجام مراحل قانونی از طریق برگزاری آزمون به سازمان می‌پیوندند.

تلاش و پیگیری برای ارتقا حقوق و مزایا و رفاهیات آتش‌نشانان از دیگر موضوعاتی بود که عیدی‌پور به آن تاکید کرد.


به اعتقاد رییس سازمان آتش‌نشانی و‌خدمات ایمنی شهرداری شیراز آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می‌شود؛ بنابراین در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین اساتید آموزش های سازمانی را مستمر برگزار کنیم.

در این جلسه همچنین فرماندهان عملیات سازمان آتش‌نشانی موضوعات مختلف در حوزه عملیاتی را مطرح و با رییس سازمان و مدیران ارشد به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه با توجه به فعالیت پرسنل عملیاتی و بررسی عملکرد هر یک از پرسنل آتش‌نشانی، نیروهای برتر در عملکرد ایستگاهی و پرسنل حاضر در عملیات نجات خانواده از خطر غرق شدگی در تنگ براق مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۶۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما