۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز 

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی در ۴ منطقه این کلان‌شهر در روز جمعه ۵ مردادماه خبر داد.
برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز 
به گزارش حافظ خبر،  رضا جاویدی از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی در ۴ منطقه این کلان‌شهر در روز جمعه ۵ مردادماه خبر داد.

به گفته وی؛ این پیاده‌روی به‌صورت همزمان، ساعت ۶ صبح دروازه‌ قرآن-تپه نورالشهدا در شهرداری منطقه ۳، بولوار امیر کبیر-باغ جنت در شهرداری منطقه ۴، مقابل شهرداری منطقه ۵ در بولوار رحمت و مسیر کوهپیمایی از کوچه ۲۸ بولوار نصر شرقی شهرداری منطقه ۷ شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تصریح کرد: این پیاده‌روی خانوادگی درراستای ویژه اقدامات شهرداری این کلان‌شهر جهت تقویت نشاط و سلامت اجتماعی و بستری برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی است.

جاویدی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در محل‌های یادشده، اعلام کرد: این پیاده‌روی همراه با قرعه‌کشی جوایز ارزنده خواهد بود.

وی بیان کرد؛ این پیاده‌روی بزرگ با همت  شهرداری مناطق ۳، ۴، ۵ و ۷ و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار می‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۶۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما