۰
plusresetminus
سازمان صمت استان فارس:

پاسخگویی صمت در سامد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت از طریق شماره تلفن 111 است .
پاسخگویی صمت در سامد
به گزارش حافظ خبر، حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این تعامل و ارتباط روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات هم‌ استانی‌های عزیز، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت و از طریق خط ارتباطی تلفن پاسخگوی سولات مردم بود.
با مدت زمان یک ساعته حضور مدیرکل صمت فارس در مرکز سامد؛ در ارتباطهای تلفنی انجام گرفته موضوعات ، سوالات و چالشهای صنعتی، معدنی ، تجاری ، صنفی، خدمات و مجوزهای کسب و کار، پروانه های بهره برداری ، مرکز یکپارچه پاسخگویی و سامانه ۱۲۴ ،تنظیم بازار ، ارائه تسهیلات و ... مطرح و تک تک موارد بررسی شد .
پس از شنیدن و دریافت دقیق درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده، حمید رضا ایزدی مدیرکل صمت فارس با رویکرد حل مشکل جهت تقویت تعامل و ارتباط مردم و دولت و خدمت هرچه بیشتر و مطلوب تر به منظور افزایش رضایتمندی ها نیز تصمیمات لازم و گره گشا در تسهیل امور و رفع موانع بنگاه های اقتصادی استان اتخاذ نمود.
این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد -تبیین اهداف دولت - تحقق مصادیق حقوق شهروندی و  برای استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ عملیاتی می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۶۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما