۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

راهپیمایی روز جهانی قدس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
شهردار کلان‌شهر شیراز با صدور پیامی شهروندان «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» را به حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی با صدور پیامی شهروندان «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» را به حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام امام راحل عظیم‌الشأن(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و پیش‌بینی راهپیمایی وحدت‌بخش مسلمین برای مقابله بی‌امان با زیاده‌خواهی‌های رژیم جعلی و پوشالی اسراییل کاری توأم باتدبیر بود و اصرار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نابودی هر چه سریع‌تر رژیم اشغالگر قدس به‌عنوان غده سرطانی جهان اسلام بدون حکمت نبوده و مصلحت کشورهای منطقه و صلح و آرامش پایدار خاورمیانه بحرانی را در آن دیده‌اند.
بیت‌المقدس به‌عنوان قبله اول مسلمین باید از چنگال جرثومه فساد و تباهی یعنی رژیم کودک کش اسراییل آزاد گردد چراکه چنین رژیم سفاک با همدستی و حمایت آمریکای جنایتکار در ماه‌های اخیر ده هزار نفر از مردم بی‌پناه فلسطین به‌ویژه هزاران نفر از زنان و کودکان بی‌گناه غزه را به شهادت رسانده و در طی ده‌ها سال جرم و جنایت خود خون صدها هزار فلسطینی مظلوم را بر زمین ریخته و آنان را از خانه و کاشانه خود دور کرده است.

 حمله اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از سرداران سپاه و مستشاران نظامی کشورمان در دمشق سوریه نیز قطعاً آخرین جنایت این رژیم درمانده و مستأصل از جبهه مقاومت و فرزندان حزب‌الله نبوده و نیست که به حول و قوه الهی انتقام سختی از جرم و جنایاتشان خواهیم گرفت.

این‌جانب از عموم شهروندان شریف و ولایتمدار شیرازی و آحاد کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری شیراز دعوت می‌کنم تا همراه و همدوش با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جمعه این هفته ۱۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ ضمن محکوم کردن جنایات اسراییل خبیث فریادهای دشمن‌شکن مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را بر سرشان فرود آوریم و با مظلومان و دردمندان جهان به‌ویژه با آوارگان و خانواده‌های شهدای فلسطینی ابراز همدردی کنیم.

با شما خواهیم بود در اجتماع پرشور مردم شیراز و راهپیمایی وحدت‌بخش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان.
ان‌شاءالله.

محمدحسن اسدی
شهردار شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما