شهردار کلانشهر شیراز طی احکام جداگانهای سرپرست مناطق ۱، ۳، ۷ و ۹، مشاور شهردار در امور ارتباطات مردمی و مدیر پروژه بهرهبرداری و راهاندازی پروژههای اقتصادی و دارائی سرمایهای را منصوب کرد.
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی طی احکام جداگانهای سرپرست مناطق ۱، ۳، ۷ و ۹، مشاور شهردار در امور ارتباطات مردمی و مدیر پروژه بهرهبرداری و راهاندازی پروژههای اقتصادی و دارائی سرمایهای را منصوب کرد.
بنابراین گزارش، جهانبین میرزایی، سید محمدجواد افضلی، علی امینی و عبدالصالح رستم زاده به ترتیب به سرپرستی مناطق ۱، ۳، ۷ و ۹ و غلامرضا شهریاری و غلامحسین فروزان بهعنوان مشاور ارتباطات مردمی و مدیر پروژه بهرهبرداری و راهاندازی پروژههای اقتصادی و دارائی سرمایهای منصوب شدند.
شهردار کلانشهر شیراز بر مواردی همچون نظارت بر امور مالی و وصول درآمد منطقه، انجام امور مربوط به خدمات شهری و اهتمام در تأمین نیازمندیهای زیستمحیطی منطقه و نحوه فعالیت پیمانکاران خدمات شهری، ایجاد و نگهداری فضاهای سبز، نظارت بر انجام امور عمرانی منطقه، فرآیندهایی نظیر صدور پروانه ساختمانی، عملیات ساختمانی و ساختوسازهای محدوده منطقه، امور اجرایی ترافیکی در سطح منطقه، امور فرهنگی و اجتماعی محدوده منطقه، بررسی و پیشنهاد بودجه متمم و اصلاح آن مربوط به شهرداری منطقه و اقدام در جهت اجرای بودجه مصوب در احکام سرپرستهای جدید مناطق ذکرشده تأکید کرده است.
پیشازاین؛ عبدالصالح رستم زاده، غلامرضا شهریاری، محمد جعفری و سید محمدجواد افضلی شهرداران و سرپرست شهرداری مناطق بودهاند.
اسدی در حکم غلامحسین فروزان بهعنوان مدیر پروژه بهرهبرداری و راهاندازی پروژههای اقتصادی و دارائی سرمایهای زیر نظر معاون مالی اقتصادی به راهاندازی و بهرهبرداری مجموعههای فرهنگی، ورزشی، تجاری، رفاهی شهرداری شیراز، بازدیدهای دورهای فنی و تأسیساتی از بخشهای مختلف دارای بهرهبرداری نظارت و راهبری، فرایندها و تعامل با بهرهبرداران، رونق بخشی و ایجاد ارزشافزوده بر روی پروژههای در حال بهرهبرداری، تعامل با همه ارگانها و سازمانهای مرتبط، برآورد هزینههای جاری و تعدیل هزینههای سربار در پروژههای در حال بهرهبرداری و تفکیک و تسهیم هزینههای مشترک بین شهرداری و بهرهبرداران اشارهکرده است.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلانشهر شیراز همچنین در حکم غلامرضا شهریاری بهعنوان مشاور شهردار در امور ارتباطات مردمی بر ایجاد تعامل مفید مؤثر کارآمد و سازنده بین مردم و مسئولین شهرداری، ارائه پاسخ شفاف به مردم و افراد ذینفع در خصوص عملکرد و رویههای شهرداری، پیگیری احقاق حقوق و درخواستهای شهروندان، ارائه ایدهها و پیشنهادهای مؤثر در راستای تسریع در ارائه خدمات شهرداری و بهمنظور رفع مشکلات مطرحشده مردم و شهروندان، پیگیری راهاندازی سامانه عمومی انتقادات و پیشنهادهای در خصوص عملکرد شهرداری و اطلاعرسانی گسترده در سطح شهر جهت دریافت نظرات مردم و شهروندان، پیگیری ایجاد و تشکیل منظم و مستمر میز خدمت و ارتباط با مردم در تمام حوزههای شهرداری، برنامهریزی و ارائه راهکار جهت افزایش مشارکت مردمی در اجرای برنامههای مردم محور، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات و درخواستهای مردم، افزایش فرهنگ و روحیه مردمداری در مدیران و کارکنان شهرداری در تمام حوزههای شهرداری تصریح کرده است.