۰
plusresetminus
شهرداری منطقه ۳ :

جهشی در فضای سبز شهرداری

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه از راه اندازی جهاد بصری  در این محور پراهمیت از کلانشهر شیراز خبر داد.
جهشی در فضای سبز شهرداری
به گزارش حافظ خبر، غلامحسین محمدی با اشاره به این موضوع که در سه حوزه حفظ و توسعه فضای سبز، زیباسازی و تاسیسات شهری مشغول خدمت رسانی به شهروندان فهیم شیراز در سومین حرم اهل بیت «ع» هستیم، اظهار داشت: بنا به تاکیدات شهریاری، شهردار منطقه سه *_شیراز عملیات های اجرایی* معاونت_ خدمات شهری  با نگاهی عدالت محور شتاب گرفته است.

او با تشریح برخی از خدماتی که در این حوزه ها در حال انجام است، اظهار داشت: بستر سازی و کاشت گل و گیاه در فصول مختلف، ایجاد و تقویت روشنایی محورهای اصلی و نورپردازی سازه ها ، نصب المان های فاخر، نصب وسایل ورزشی و تفریحی جدید در حوزه اقداماتی قرار می گیرد که در ماه های اخیر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب بودجه ای به مبلغ ۱۸ میلیاردریال  در قالب احداث و بهسازی جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری  افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه هاان شاءالله از مهرماه سال جاری خواهد بود.

معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه در ادامه بیان داشت: اجرای طرح شبکه آبرسانی به فضاهای سبز سطح منطقه در قالب _تصویب ردیف بودجه ای به مبلغ۴۶میلیاردریال عملیات لوله گذاری و بهسازی ابیاری تحت فشار در دست اقدام_ است .مهندس محمدی با اشاره به این موضوع که به صورت روزانه پاسخگوی مطالبات شهروندان از طریق سامانه 137وهمچنین گزارشاتی که یاوران شورای اسلامی محلات مختلف که پیگیررفع مسائل ومشکلات محله بعنوان بازوان پرتوان وچشم بینای خادمین خود هستندهستیم، اظهار داشت: احداث فضای سبز از پلیس راه اکبر آباد تا ورودی بلوار امام رضا به صورت ترکیبی _احداث فضای سبز_ المان و آبنما اجرایی خواهد شد و این در حالی است که در زمینه تکمیل زیر ساخت تاسیساتی در حدود ۸۰ درصد لوله گذاری اصلی و انشعابات فرعی در حال پیگیری می باشد.
وی بر عزم راسخ برای گسترش سرانه فضای سبز در منطقه خبر داد و افزود: در این زمینه اقداماتی نظیر پاکسازی و خاکریزی و احیا جنگل های سطح منطقه در دستور کار است و بموازات آن خرید اقلام گیاهی و بهسازی بوستان های فضیلت، کوهپایه و باغ ملی انجام خواهد شد. همچنین عملیات باغبانی به صورت مستمر در راستای حفظ و نگهداری بهینه فضای سبز و آماده سازی زیر ساخت و اقدام جهت لوله گذاری سطح منطقه در حال انجام است.

او در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: جهت نیل به زیبایی منظرشهری تاپایان سال کمربندخدمت رامحکم بسته ایم.ونویدانرابه ولی نعمتان خودمیدهیم که درچندماهه آتی باعملیاتی شدن برنامه‌های پیش بینی شده مردم فهیم ساکن دراین منطقه شهری ،شاهد جهش وتغییرات چشم گیری درسیماومنظرشهری خواهند بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما