شهردار کلانشهر شیراز با بیان اینکه یکی از مهمترین موارد در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نقدپذیری است، گفت: روابط عمومی باید جایگاهی باشد که پیشنهادات و انتقادات مردم را دریافت و به مسؤولین و سایر کارکنان دستگاه منعکس کند.
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی با تبریک فرارسیدن روز “ارتباطات و روابط عمومی” به کلیه فعالان این عرصه به ویژه کارکنان مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسؤولین است و باید از روابط عمومی انتظارات چندگانه داشته باشیم.
او با اشاره به اینکه روابط عمومی باید پل ارتباطی چندگانه بین مردم و شهرداری باشد، افزود: در این مجموعه باید اقدامات در دست انجام شهرداری به نحو درست و شایسته اطلاعرسانی شود.
به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلانشهر شیراز؛ یکی از مهمترین موارد در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نقدپذیری است و روابط عمومی باید جایگاهی باشد که پیشنهادات و انتقادات مردم را دریافت و به شهردار، معاونین و سایر کارکنان این دستگاه منعکس کند تا در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود.
اسدی همچنین از اصحاب رسانه و سایر فعالان تلاشگر در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.