۰
plusresetminus
عطر یاس:

سفره ای به وسعت بهشت

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲
مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)با حضور عباس مفتاح مداح مطرح استانی همراه با ضیافت افطاری و اقامه نماز با حضور فرزندان بی سرپرست عطر یاس نبوی مرکز نوباوگان برگزار شد.
سفره ای به وسعت بهشت
به گزارش حافظ خبر، فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی با بیان اینکه فرشته‌های این مجموعه افطار خود را با همسایگان مرکز شریک شدند، افزود: کودکانی که به هر دلیل از خانواده دور بوده از حمایت بیشتری می بایست برخوردار باشند و جزئی از فرزندان این سرزمین هستند و همه مردم و مسئولان موظفند تا برای بازسازی روحی و روانی آنان تلاش کنند.
او اظهار کرد: مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی با هدف ارتقای زندگی و توانمند سازی فرزندانبی سرپرست فعالیت می‎کند و مسئولان شهری، استانی و کشوری نیز با سرکشی های مداوم از این مراکز، در حد توان و الزامات قانونی، مشکلات این کودکان را برطرف می کنند.
فاطمه عسکری با بیان اینکه  مشارکت و همدلی و همکاری خیرین گرامی در کنار این مرکز سبب موفقیت و دستیابی به اهداف والاتری می شود، افزود: ماه رمضان فرصتی را فراهم می‌آورد تا خیرین گرامی از ظرفیت‌های این ماه پر از رحمت و برکت در جهت کمک به مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی استفاده کنند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما