۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اهمیت نهادینه سازی فرهنگ نیکوکارانه در توسعه زیرساخت ها

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد اجرایی تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی دانشگاه بر نهادینه سازی فرهنگ نیکوکارانه و تقویت نقش خیرین تامین سلامت در راستای تحقق اهداف مجموعه سلامت و با توجه به نیاز مردم و اهمیت نوع خدمت رسانی تاکید کرد.
اهمیت نهادینه سازی فرهنگ نیکوکارانه در توسعه زیرساخت ها
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی در این نشست از اقدامات خیرین تامین سلامت در استان قدردانی کرد و گفت: باید تلاش شود تا نیات نیک خیرین در راستای اهداف سلامت به نحوی شایسته هدایت شده و هزینه ها در مسیر درست به ثمر برسد.
مقام ارشد حوزه سلامت فارس، اظهار کرد: خیرین نعمتی برای مجموعه سلامت هستند و موجب رشد و شکوفایی اهداف سازمان می شوند، اما باید با تلاش مجموعه، اقدامات در این زمینه طبق برنامه ریزی پیش برود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر توانمندسازی نیروی انسانی و تلاش برای بهبود خدمت رسانی و با کیفیت به مردم، از ارایه خدمات کادر بهداشت و درمان دانشگاه قدردانی کرد و گفت: بهورزان در مناطق مختلف و در خانه های بهداشت استان، عزت و حرمت مجموعه سلامت هستند.
او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «باید شبکه بهداشت، بازسازی و تقویت شود تا با هزینه کمتر، سلامت مردم بیشتر تامین شود»؛ از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه خواست تا نسبت به تقویت این حوزه تلاش کنند.
توانمندسازی نیروی انسانی و پزشک خانواده در حوزه بهداشت، طراحی ساختار ستاد اجرایی تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی دانشگاه، پایش و ارزشیابی این حوزه از دیگر بخش‌های این نشست بود که از سوی رییس دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست پیرامون موارد مطرح شده به تبادل نظر پرداختند.
این نشست امروز چهارشنبه، شانزدهم آذر 1401 و با حضور رییس، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما