تشکیل كميته تبليغات گردشگر و تدوين راهبرد تبليغات گردشگري در استان
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس از تشکیل كميته تبليغات گردشگري بهمنظور تدوين راهبرد تبليغات گردشگري در استان، خبر داد.
به گزارش حافظ خبر، هادی شهدوست شیرازی اظهار کرد: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات بهعنوان مهمترین ابزار و بلکه بهصورت حرفهای از آن استفاده كرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزشهای فرهنگی و گردشگری كشور مبتنی بر درك صحیح و حرفهای از تبلیغات و ارزشهای آن است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس ادامه داد: «در نشست شوراي گفتگوي بخش خصوصي و دولت در استانداری فارس پيشنهاد تشكيل كميته تبليغات گردشگري بهمنظور تدوين راهبرد تبليغات گردشگري در استان داده شد كه موردتوجه و تصويب قرار گرفت.»
وی بیان کرد: ازاینپس قرار است تبليغات در حوزه گردشگري با محوريت تخصصي ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزاياي نسبي و رقابتي استان، بهصورت كارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذيرد.
شهدوست شیرازی افزود: تبلیغات گردشگری میتواند بهعنوان ابزار حرفهای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، بهویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک میکشد، مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس اضافه کرد: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامهریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور كميته تبليغات گردشگري استان فارس تشکیلشده است.
شهدوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب میشود، افزود: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درونشهری و برونشهری خواهد بود.
وی ادامه داد: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.