۰
plusresetminus

عکس هنرمند شیرازی در جشنواره ملی رسانه ای ابوذر درخشید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس: آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر در سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و یک هنرمند شیرازی موفق به کسب عنوان سوم این جشنواره شد.
عکس هنرمند شیرازی در جشنواره ملی رسانه ای ابوذر درخشید
هادی رضایی با بیان اینکه این مراسم با حضور مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه و محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و اصحاب رسانه برگزار شد ، افزود:  امسال بیش از ۱۹ هزار اثر به جشنواره ارسال شده بود و عرصه رقابتی بسیار خوبی در ۳۱ استان کشور ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه از استان فارس، آقای هاشم عرفان‌منش موفق به کسب عنوان سوم این جشنواره گردید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس  افزود: این مسئله نشان دهنده آن است که استعدادهای بسیار خوبی در عرصه رسانه کشور وجود دارد. البته مشکلاتی نیز در این زمینه وجود دارد و فضای رسانه‌ای کشور نیز با مشکلاتی روبه‌رو است. از زمانی که شرایط کرونایی بر کشور حاکم شد، بسیاری از فعالیت‌ها تعطیل یا نیمه تعطیل شد، اما خبرنگاران همواره در میدان بوده و به فعالیت خود برای اطلاع‌رسانی رسانه‌ای ادامه دادند.
بصیری با بیان اینکه خبرنگاران در این مدت به صورت ۲۴ ساعته آنلاین بوده و مشغول خدمت‌رسانی بودند، گفت: در زمان وقوع بحران‌ها و هنگامی که همگان به گوشه‌ای رفته و برای دستیابی به آرامش و عبور از بحران تلاش می‌کنند، خبرنگاران باید در وسط میدان باشد.

رضایی ادامه داد: در زمان تعطیلی کشور، خبرنگاران موظف به فعالیت و پوشش اخبار هستند. البته خبرنگاران و قشر رسانه‌ای کشور مظلوم واقع شده و کمتر دیده می‌شوند. هنوز وضعیت بیمه خبرنگاران آن‌چنان که باید و شاید پایدار نشده و ثباتی ندارد. امروز پرداخت‌ها و یارانه بخش رسانه بسیار قلیل است .

وی در پایان اظهار داشت: برای هویت‌بخشی به اصل رسانه در کشور نیاز به شعاع وسیع‌تری برای جشنواره است و می‌توان رسا‌نه‌های حاضر در جشنواره را به دو بخش ملی و استانی تقسیم کرده و نسبت به شاخص‌هایی که رسانه دارد، قلم‌زنان و مجریان رسانه‌ها را به حضور در جشنواره ترغیب کرد.
کد مطلب : ۲۳۲۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما