۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان فارس:

حمايت هاي نماینده ولی فقیه پشتوانه خوبی برای مردم، قوه قضاییه و مديران است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳
رئیس کل دادگستری در حاشيه ديدار هيئت امنا ستاد ديه استان فارس با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز در جمع خبرنگاران ضمن تقدير از الطاف نماینده ولی فقیه در استان فارس با بيان اينكه حمايت هاي ايشان  پشتوانه خوبی برای مردم استان، قوه قضاییه و همه مجموعه مديران استان است  گفت: حمایت ها و رهنمود هاي ایشان زمينه موفقيت بيشتر و دستيابي به اهداف ترسيمي را بيشتر كرده است.
حمايت هاي نماینده ولی فقیه پشتوانه خوبی برای مردم، قوه قضاییه و مديران است
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با اشاره به اينكه پش از شيوع ويروس منحوس کرونا نیز حسب فرمایشات ایشان چندین بازدید از کارخانه هایی که تعطیل شده بودند داشتيم گفت: حضور و سركشي و بررسي مشكلات واحد هاي توليدي زمينه  راه اندازی مجدد چندين واحد توليدي را فراهم كرد.
وي با بيان اينكه دادگستری فارس  برخورد قاطع و قانونی با توليدكنندگان مواد تقلبی داشته است گفت: پرونده های بسیاری در خصوص عرضه مواد بهداشتي در خارج از شبكه ، گران فروشي و همچنين احتكار در مراجع قضايي و اداره كل تعزیزات حكومتي استان  تشکیل شده است كه به عنوان نمونه در يك پرونده متهم پرونده به حبس طويل المدت و جزاي نقدي محكوم گرديد.
رئيس كل دادگستري استان در پايان تصريح كرد: با افرادی که بخواهند از این موضوعات سوء استفاده کنند برخورد شدیدی صورت خواهد گرفت.
کد مطلب : ۲۲۸۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما