۰
plusresetminus

بازدید مدیرکل اجتماعی وفرهنگی استانداری فارس و دفترتسهیلگری وتوسعه محلی سهل آبادوشریف آباد از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی یاران مهدی(عج)

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی سهل آباد و شریف آباد از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی یاران مهدی(عج) بازدید به عمل آوردند.
بازدید مدیرکل اجتماعی وفرهنگی استانداری فارس و دفترتسهیلگری وتوسعه محلی سهل آبادوشریف آباد از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی یاران مهدی(عج)
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر کیوان نیازی اردکانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به همراه دفتر تسهیلگری و توسعه محلی سهل آباد و شریف آباد از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی یاران مهدی (عج) واقع در مسجد صاحب الزمان محله سهل آباد شیراز که به همت پایگاه مقاومت بسیج اسوه یاران مهدی (عج) راه اندازی شده است، بازدید نمودند. 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در این بازدید، اظهار کرد: ضمن بازدید و شنیدن اقدامات و مشکلات قول مساعد داده شد که با حداکثر توان دفتر امور اجتماعی جهت کمک و هم افزایی و پرهیز از موازی گری در خدمت قرار گاه ها، سمن ها، مساجد، موکب ها، هیات مذهبی و همه عزیزانی که نیت کمک به این بحران را داشته باشند، قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است در این کارگاه ۹ نفر از بانوان خیاط در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به صورت جهادی و خود جوش اقدام به تولید ماسک نموده اند. مواد مصرفی قبیل پارچه برش خورده و کش از علوم پزشکی توسط خیرین خریداری شده و پس از آماده شدن ماسک، مجددا" به علوم پزشکی ارسال و استریل می گردد و سپس توسط بسيج گروه جهادي ياران مهدي (عج) در سطح محله سهل آباد شیراز توزیع می گردد.
در نهایت نیز مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی سهل آباد، از رفع مشکلات و مساعدت مالی و کمک های غیر مادی به این گروه جهادی خبر دادند.
باشد که با همت مسئولین و مردم شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.
کد مطلب : ۲۲۷۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما