۰
plusresetminus

ویژه برنامه های سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در دهه فجر

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸
فرمانده سپاه بقیه الله از اجرای بیش از یک هزار و ۱۳ برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
ویژه برنامه های سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در دهه فجر
به گزارش حافظ خبر؛ سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه بقیه الله شیراز از اجرای بیش از یک هزار و ۱۳ برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط بسیجیان این ناحیه خبر داد.
او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ویژه برنامه‌های بسیجیان این ناحیه را در راستای گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت جوانان مهمترین مخاطب بیانیه گام دوم هستند.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور افزود: این دهه بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و در این رابطه برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی و انجام ویژه برنامه‌های تریبون آزاد در دستور کار حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های تابعه است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیرازبا اشاره به دشمنی روز افزون استکبار جهانی با نظام و انقلاب اسلامی بر حضور پر رنگ و با صلابت بسیجیان و عموم مردم در برنامه‌های دهه مبارکه فجر در مساجد و اماکن مذهبی تاکید کردند.
او، برنامه‌های شاخص این ناحیه در ایام الله دهه فجر را بیش از ۱۰۰ برنامه در موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه بیان و بر حضور همه اقشار مردم و بسیجیان این ناحیه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تاکید کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۵۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما