۰
plusresetminus
با حضور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي فارس و جمعي از مسئولان؛

همايش گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري در جهرم برگزار شد

تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴
با حضور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي فارس و جمعي از مسئولان همايش گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري در جهرم برگزار شد.
همايش گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري در جهرم برگزار شد
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس، همايش گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري با حضور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي فارس، معاون استاندار و فرماندار ويژه جهرم، فرماندهان نظامي و انتظامي و مسئولين انجمن و شركت هاي حمل كالا و مسافر با حضور گسترده رانندگان و راهداران اين شهرستان برگزار شد.
مهندس سياهپور، مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس در اين مراسم از تلاش هاي صورت گرفته در حوزه هاي ناوگان حمل و نقل مسافر و كالا، رانندگان و راهداران شهرستان جهرم و استان فارس تشكر كرد و از اجرا پروژه هاي مهم و كاربردي در شهرستان جهرم همچون روشنايي خطي در تقاطع هاي خطرناك، تعميرات فني و بهسازي جاده جهرم- سيمكان- ميمند خبر داد.
وي همچنين در سخناني از تلاش هاي صورت گرفته در جريان سيل فروردين ماه گفت و اضافه كرد: با كمك و همراهي مجموعه هاي مختلف توانستيم عملكرد مطلوبي در كمك رساني به مناطق سيل زده در فروردين ماه سال جاري داشته باشيم.
اين مقام مسئول در ادامه سخنانش افزود: دربخش حمل كالاهاي اساسي دشمن برنامه ريزي كرده بود كه اين مهم درجهت خدمت رساني به مردم صورت نگيرد اما با تلاش و همت رانندگان توانستيم از اين مرحله نيز سربلند بيرون آمده و كالاهاي اساسي را به دست مردم برسانيم.
مهندس سياهپور درمورد حمل كالاهاي اساسي گفت: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همه توان آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها است و با همکاری شرکت‌های حمل و نقل و صنوف و انجمن‌ها نسبت به جابه‌جایی کالای‌های اساسي مورد نیاز استان تدابیر لازم اتخاذ شده است.
وي با اشاره به حضور همیشه در صحنه شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که همواره گوش به فرمان رهنمودهای ولایت‌فقیه بوده و خود را سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس با بيان اينكه هم اكنون بيش از 240 شركت در سطح استان در حوزه حمل و نقل كالا مشغول هستند، تصريح كرد: با تلاش و توجه همکاری شرکت‌های حمل و نقل و صنوف و انجمن‌ها هيچ مشكل و يا كمبودي در حمل و نقل كالاهاي اساسي در استان فارس نداريم.
مهدی شفیعیان، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در سخناني از زحمات شبانه روزي و خدمات انجام شده جاده‌اي در شهرستان، از مهندس سياهپور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس و پرسنل اداره راهداري شهرستان جهرم  تقدير و تشكر نمود.
در اين مراسم از شركت هاي برتر در حوزه هاي حمل و نقل مسافر و كالا، رانندگان پيشكسوت و راهداران برتر تجليل به عمل آمد.
در ادامه مهندس سياهپور از پروژه هاي آن اداره كل در شهرستان جهرم بازديد نمود.
کد مطلب : ۲۲۴۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما