احمد میدری افزود: افرادی که به واریز نشدن بسته حمایتی به حسابشان اعتراض دارند، میتوانند در پیامکی اعتراضشان را به وزارت رفاه ارسال کنند. وزارتخانه نیز طی پیامکی از آنها اجازه دسترسی به حساب اعلامی را می گیرد، در صورتی که افراد این اجازه را به این وزارتخانه بدهند، با بررسی حسابشان به اعتراض آنها پاسخ داده خواهد شد.
میدری با بیان اینکه رویکرد دولت در توزیع بسته حمایت معیشتی، حمایت از اقشار آسیب پذیر کشور است، افزود: این بسته حمایتی به ۲۴ میلیون نفر در کشور پرداخت نشده است که تاکنون نزدیک به چهار میلیون نفر اعتراض خودشان را برای پرداخت این بسته اعلام کردهاند.