۰
plusresetminus

انفجار گاز مایع در حمام منزل یک مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴
انفجار مهیب ناشی از نشت سیلندر گاز مایع در شب گذشته باعث تخریب حمام و بخشی از منزل مسکونی و همچنین مصدومیت یک نفر از ساکنان آن شد.
انفجار گاز مایع در حمام منزل یک مجروح بر جای گذاشت
به گزارش حافظ خبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز ساعت 20:50 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه19 را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در خیابان مفتح اعزام كرد.
بر اساس این گزارش، با وقوع انفجار و انتشار صدای شدید در داخل ساختمان، همسایگان سراسیمه به بیرون گریختند و زمانی که با صحنه ی آوار بخشی از این منزل مواجه شدند، بی درنگ طی تماس با آتش نشانی تقاضای کمک کردند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز دراین خصوص گفت: حادثه در یک ساختمان مسکونی ویلایی و براثر شارژ غیر اصولی و غیرمجاز کپسول های سفری توسط سیلندر گاز مایع در داخل حمام اتفاق افتاد و در پی ایجاد جرقه ناگهانی موجب انفجار شدیدی در قسمت حمام شد.
وی با اشاره به مصدوم شدن شدید یک نفر از ساکنان ساختمان، افزود: شدت انفجار به قدری بود که علاوه بر تخریب حمام، باعث فروریختن در و پنجره و شیشه های منزل مسکونی شد.
عدلو تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق ساختمان و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل شدند و تیم نجات نیز برای جستجوی محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان شده و تمامی قسمت های ساختمان مورد کاوش و تجسس قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: پس از خروج مصدوم و تحویل آنان به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، آتش نشانان به ایمن کردن کامل محل حادثه مشغول شدند.
پس از جابجایی اجناس ، آوار برداری و ایمن کردن محل، نیروهای آتش نشانی تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان ساختمان ارائه کردند.
کد مطلب : ۲۲۱۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما