۰
plusresetminus
در آیین استانی انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس فارس

فرماندار شیراز: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مشق دموکراسی است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹
فرماندار شیراز: شما دانش آموزان می‌توانید در اجرای برنامه‌های و سیاست‌های آموزش‌وپرورش نقش داشته باشید و مسیر آن حضور در انتخابات شورای دانش‌آموزی است .
فرماندار شیراز: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مشق دموکراسی است
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا امیری در همایش استانی برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس فارس  در دبیرستان دخترانه دکتر معطری ناحیه دو شیراز، با اشاره به  شعار امسال انتخابات شورای دانش‌آموزی «شوراهای دانش‌آموزی، طلایه‌داران گام دوم انقلاب» گفت : گام دوم انقلاب در مورد انقلاب و 4 دهه‌ای است که پشت سر گذاشتیم که کشور ما چه وضعیتی داشته، به کجا رسیدیم و قرار است در دهه‌ی آتی در گام دوم چه اتفاقی بیافتد . 
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تنها راه و بهترین ابزار تحقق مردم سالاری جهت تعیین سرنوشت خودشان می باشد و این انتخابات تمرین رشد و آگاهی، مسئولیت‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و احساس مسئولین نسبت به دیگران است و البته  الزامات آن  باید از سوی همه پذیرفته شود.
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ،محور را جوانان کشور قرار داده‌اند گفت : شما دانش آموزان سرآغاز این راه هستید و تأکیدات دولت و ریاست‌جمهور نیز بر جوانان است .
وی انتخابات شوراهای دانش‌آموزی را مشق دموکراسی دانست و گفت : اساساً مردم‌سالاری را در شیوه نوین ایران اسلامی، مدیون انقلاب اسلامی هستیم که با تأسی از آموزه‌های دینی و بر اساس خواست عمومی مردم، در چهار کلمه "  استقلال ، آزادی ، جمهوری و اسلامی "  که شعار اولیه و ماندگار  انقلاب  است خلاصه می‌شود . 
امیری یکی از مظاهر جمهوری اسلامی و ابزارهای تحقق آن  و مردم‌سالاری را  انتخابات دانست و گفت : انتخابات شورای دانش آموزی یک آمادگی به منظور حضور دانش آموزان در مناسبات اجتماعی جهت ایفای نقش پررنگتر در آینده ی جامعه می باشد.
کد مطلب : ۲۲۰۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما