۰
plusresetminus

تفرق در اصلاح طلبان همانند اصولگرایان وجود دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸
واعظی گفت: انواع و اقسام صداها از آنجا بیرون می‌آید. یعنی الآن تفرقی که در اصولگرایان هست همین تفرق در اصلاح‌طلبان است. ما یک خرده ببینیم که بالاخره آن صدای واحد چیست تا بعدا تصمیم بگیریم.
تفرق در اصلاح طلبان همانند اصولگرایان وجود دارد
به گزارش حافظ خبر، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره اظهارات اصلاح‌طلبان درخصوص جدایی اعتدالیون و حزب توسعه از مذاکرات انتخاباتی مجلس در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما الآن آنقدر گرفتاریم که وارد بحث انتخابات نشده‌ایم. نه ائتلاف را می‌شود تایید کرد نه جدایی را می‌شود تایید کرد. ما در شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هم بحث انتخابات زیاد کرده‌ایم و استان‌هایمان فعال هستند. ولی اینکه ما چگونه می‌خواهیم وارد شویم را گذاشته‌ایم تا کمی پیش رود. ضمن اینکه ما از خود اصلاح‌طلبان نیز یک صدا نمی‌شنویم.

انواع و اقسام صداها از آنجا بیرون می‌آید. یعنی الآن تفرقی که در اصولگرایان هست همین تفرق در اصلاح‌طلبان است. ما یک خرده ببینیم که بالاخره آن صدای واحد چیست تا بعدا تصمیم بگیریم.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این که آیا در جلسات شورا شرکت می‌کنید و نماینده می‌فرستید گفت: نه. ما هیچ وقت نبوده‌ایم. ما یعنی حزب اعتدال و توسعه هیچ وقت از روز اول تا حالا هیچ وقت در شورای عالی اصلاح‌طلبان نبوده‌ایم. ما در مقطع انتخابات مجلس94 یک ائتلاف با هم کردیم و البته در انتخابات ریاست‌جمهوری با هم ائتلاف کردیم. ما جزو شورای اصلاح‌طلبان نیستیم. ما ائتلاف کردیم. اگر لازم باشد دوباره هم با هم صحبت می‌کنیم. اگر فضا مناسب باشد این کار را خواهیم کرد.
کد مطلب : ۲۲۰۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما