۰
plusresetminus

مهاربه موقع آتش سوزی دریک ساختمان مسکونی درنمازی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
بروز آتش سوزی در مجاور یک ساختمان مسکونی، با نجات ساکنان ساختمان بخیر گذشت.
مهاربه موقع آتش سوزی دریک ساختمان مسکونی درنمازی
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه خبری 125 در ساعت 11:00 روز گذشته ، آژیر حریق ایستگاه دو آتش نشانی به دنبال آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در 12 متری نمازی به صدا درآمد و تیم های امدادی و اطفایی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در شرح این عملیات اطفایی – امدادی گفت : به محض رسیدن نیروهای عملیاتی در محل مشاهده شد، ایزوگام دیواره خارجی ساختمان مسکونی چند طبقه در خیابان نمازی به دلیل حریق ضایعات زمین مجاور ساختمان، دچار آتش سوزی شده بود و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به قسمت داخلی ساختمان بود که پس از حضور و تقسیم بندی آتش نشانان به چند گروه امدادی و اطفایی ، عملیات اطفا حریق و تخلیه ساختمان، انجام شد.
عدلو ادامه داد : خوشبختانه با سرعت عمل و مدیریت مدبرانه صحنه حادثه ، از گسترش شعله های آتش و سرایت آنها به داخل ساختمان جلوگیری شد و عملیات اطفا حریق بعد از یک ساعت تلاش نیروهای عملیاتی مهار شد و بعد از آن بازدید از طبقات مختلف ساختمان ، پارکینگ و تخلیه کامل دود انجام شد.
عدلو در ادامه افزود : حریق باعث ترس و وحشت ساکنین شده بود که خوشبختانه با سرعت عمل و حضور به موقع و عملکرد مناسب نیروهای آتش نشانان ، تخلیه ساکنین و همزمان با آن اطفا حریق به موقع انجام شد و خسارت ها را به حداقل رساندیم.
کد مطلب : ۲۲۰۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما