۰
plusresetminus
در شیراز برگزار خواهد شد؛

نخستين كنفرانس بين المللي شهر هوشمند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹
شهر شیراز میزبان نخستين كنفرانس بين المللي شهر هوشمند - چالش ها و راهبردها خواهد بود.
نخستين كنفرانس بين المللي شهر هوشمند
به گزارش حافظ خبر، شهر شیراز میزبان نخستين كنفرانس بين المللي شهر هوشمند - چالش ها و راهبردها خواهد بود.
این کنفرانس که به همت موسسه آموزشي عالي آپادانا برگزار خواهد شد، در محورهای مهندسي كامپيوتر، مهندسي برق، مهندسي عمران، مهندسي شهرسازي، مهندسي معماري، مديريت، گرافيك و ... خواهد بود.
موسسه آموزشي عالي آپادانا با پشتيباني معنوي دانشگاه هاي شيراز، شهيد باهنر كرمان و ياسوج و همچنين با حمايت اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان فارس در نظر دارد به استناد مجوز رسمي پايگاه استنادي علوم اسلام و شاخه دانشجويي IEEE دانشگاه شيراز، نخستين كنفرانس بين المللي شهر هوشمند را در شهر شيراز و درتاريخ ۲۲ و ۲۳ آبان ماه ۹۸ برگزار نمايد.
طبق اعلام قبلی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنفرانس که در موسسه آموزش عالي آپادانا واقع است، از اول خرداد ماه تا 30 مهر ماه سال جاری بوده است. تاریخ مهلت ثبت نام جهت حضور در کنفرانس نیز از 15 خرداد تا 15 آبان ماه اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری در شیراز؛ کارگاه ها و نماشگاه ها در روزهای 20 و 21 آبان ماه برپا خواهد بود و زمان ارائه مقالات و برگزاری کنفرانس در تاریخ 22 و 23 آبان ماه خواهد بود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت conference.apadana.ac.ir مراجعه نمایند.

 
معرفي موسسه آموزش عالي آپادانا:
اين موسسه با بيش از چهارهزار دانشجو و چهارصد استاد در چهل و شش رشته در شهر شيراز با مجوز رسمي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري مدت 10 سال است كه به فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي در مقاطع كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد مشغول است و توانسته است مقام اول پژوهشي در بين موسسات غير انتفاعي منطقه جنوب كشور را از آن خود نمايد.
لازم به ذكر است در حال حاضر پرفسور سيد احمد جنابعلي جهرمي رياست موسسه آموزش عالي آپادانا را عهده دار مي باشند.
منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۲۱۹۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما