۰
plusresetminus

نجات شهرک صنعتی شیراز از یک فاجعه

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: اگر حریق کارگاه به موقع خاموش نمی‌شد و گسترش پیدا می‌کرد بخش زیادی از شهرک صنعتی دچار انفجارهای متعدد و یک فاجعه بزرگ می‌شد.
نجات شهرک صنعتی شیراز از یک فاجعه
به گزارش حافظ خبر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در فیلم ارسالی روابط عمومی این سازمان برای خبرنگاران با اشاره به حریق کارگاه تولید فوم‌های سقفی واقع در شهرک صنعتی شیراز ابراز داشت: نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه یازده با حضور به موقع خود آتش را به طور کامل خاموش کردند.
محمدهادی قانع که در شهرک صنعتی حاضر شده بود، ادامه داد: در مجاورت کارگاه دچار حریق شده، یک کارگاه تولید رنگ که تینرهای زیادی نیز در آن انباشته بود، وجود داشت که اگر آتش به موقع خاموش نمی‌شد و گسترش پیدا می‌کرد بخش زیادی از شهرک صنعتی دچار انفجارهای متعدد و یک فاجعه بزرگ می‌شد.
وی افزود: نیروهای آتش‌نشان علاوه بر انجام عملیات اطفاء و مقابله با عدم گسترش آتش، تینرهای انبار شده که قابل اشتعال و انفجار بود را نیز از کارگاه خارج کردند.
به گزارش فارس، ساعت 16:10 دقیقه امروز، یک کارگاه تولید فوم‌های سقفی در شهرک صنعتی شیراز دچار حریق شده بود که 11 خودرو اطفایی سنگین و 2 دستگاه تریلی آبرسان از ایستگاه 16واقع در شهرک صنعتی در محل حادثه حاضر شدند و عملیات اطفاء حریق را انجام دادند.
فارس
کد مطلب : ۲۱۶۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما