۰
plusresetminus

نام نویسی آزمون استخدام پیمانی ۳۶۳ نفری دانشگاه از سوم مهر آغاز می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸
داوطلبان شرکت در آزمون استخدام پیمانی ۳۶۳ نفری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای آگاهی از شرایط و نام نویسی اینترنتی، از سوم تا دوازدهم مهر می توانند به وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
نام نویسی آزمون استخدام پیمانی ۳۶۳ نفری دانشگاه از سوم مهر آغاز می شود
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام اختصاص بیشترین تعداد پذیرش آزمون به دانش آموختگان رشته های درمانی بیمارستانی و فوریت های پزشکی، گفت: ۹ دانش آموخته رشته های بهداشتی و ۲۶ نفر از سایر رشته های تحصیلی نیز در این آزمون پذیرفته می شوند.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: برگزیدگان این آزمون در مراکز آموزشی درمانی نمازی، شهید دکتر فقیهی و آنکولوژی امیر در شهر شیراز و بیمارستان های سایر شهرستان ها، پایگاه های اورژانس سطح استان، پایگاه مراقبت بهداشت مرزی و مراکز خدمات جامع سلامت استان به کارگیری می شوند.

او ادامه داد: آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در قالب هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، ویژه دانشگاه های علوم پزشکی، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، روز پنجشنبه، ۳۰ آبان برگزار می شود و دفترچه راهنمای نام نویسی آن، در وبگاه یاد شده مشاهده است.
کد مطلب : ۲۱۶۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما