۰
plusresetminus

کمیته انتخابات مجمع نیروهای خط امام (ره) فعال شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام از آغاز به کار تشکل کمیته انتخابات متبوع خود خبر داد.
کمیته انتخابات مجمع نیروهای خط امام (ره) فعال شد
به گزارش حافظ خبر، حمید قزوینی عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) درباره تحرکات حزبی و تشکیلاتی مجموعه متبوع خود اظهار داشت: مجمع نیروهای خط امام(ره) در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران و شهرستان ها فعال و کمیته انتخابات نیز تشکیل شده است.
وی افزود: اعضای حزب در استانها نیز هم‌اکنون در خصوص اتلاف‌ها بحث و تبادل و نظر می‌کنند که البته که این بحث‌ها و گفت‌و‌گو‌ها جنبه رسانه‌ای ندارد.
وی در پاسخ به این پرسش که منظورتان از ائتلاف دقیقا چیست آیا ائتلاف با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است، گفت: منظورمان ائتلاف به شکل کلان با مجموعه جریان اصلاح طلبی است.
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) در پاسخ به این پرسش که نظر حزب شما در خصوص پارلمان اصلاحات چه بود و آیا این پارلمان به این دوره از انتخابات می‌رسد یا خیر، خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای خط امام(ره) در خصوص پارلمان اصلاحات هیچ نظری نداشته و ندارد.
مجمع نیروهای خط امام(ره) از جمله احزاب اصلاح طلب است که هم اکنون حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای دبیر کلی آن را بر عهده دارد.
این حزب در جریان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به اختلاف شدیدی خورد و همراه با احزابی همچون مردم سالاری، وحدت و همکاری ملی و اعتماد ملی در زمان قائم مقامی رسول منتجب نیا جدا از شورای عالی اصلاح طلبان کمیته احزاب اصلاح طلب را تشکیل داد.
پس از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نماینده مجمع نیروهای خط امام (ره) دیگر در جلسات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شرکت نکرد.
روز گذشته نیز از احتمال خروج حزب اسلامی کار از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خبر داد که البته حسین کمالی دبیرکل این حزب گفت که هنوز بنای آنها بر خروج نیست و اختلافات با این شورا وجود دارد.
شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان سال ۹۳ تشکیل شد و از بدو تاسیس تاکنون محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان، ریاست آن را برعهده دارد و در سال ۹۴ نیز وی از سوی لیستی که توسط این شورا تهیه شد، سر لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای دهمین دوره انتخابات مجلس قرار گرفت.
فارس
کد مطلب : ۲۱۵۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما