۰
plusresetminus

درخشش شیراز در جشنواره سراسري نشريات دانشجويي

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
قائم مقام معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه با كسب 27 عنوان برتر ملي در يازدهمين جشنواره سراسري نشريات دانشجويي كشور (تيتر 11) صدر نشين دانشگاه هاي وزارت علوم شد .
درخشش شیراز در جشنواره سراسري نشريات دانشجويي
به گزارش حافظ خبر، دكتر محبوبه البرزي گفت: جشنواره نشريات دانشجويي "تيتر 11" با حضور 28 هزار و 249 نشریه از دانشگاه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشكي؛ و آزاد اسلامي برگزار شد. وي افزود: دانشگاه شيراز با 1834 اثر و نشريه در این دوره از جشنواره کشوری تیتر شرکت کرد و جایگاه اول در تعداد آثار ارسالی را کسب کرد.
البرزي گفت: 22 نشریه از نشریات دانشگاه شیراز نامزد دریافت جایره شد و 10 رتبه اول، 5 رتبه دوم و 10 رتبه سوم کسب کرد و 2 نشریه هم شایسته قدردانی شناخته شد.
قائم مقام معاون فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: در مجموع دانشگاه شیراز با کسب 27 رتبه جایگاه اول دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و جایگاه دوم کل دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.
البرزی یادآور شد: در دانشگاه شيراز 219 عنوان نشريه دارای مجوزدار وجود دارد که 175 عنوان از آنها در زمينه هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي، ديني و قرآني، ادبي، هنري، ورزشي، صنفي و خبري فعال است و سالانه بیش از 110 هزار نسخه نشریه در این دانشگاه منتشر می‌شود.
منبع: ایسنا
 
کد مطلب : ۲۱۳۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما