۰
plusresetminus
استاندار فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی :

ساماندهی فضای مجازی به یک مدیر نیاز دارد/ ساماندهی فضای مجازی موجود مهمتر از ایجاد بسترهای جدید است

تاریخ انتشارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶
دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی ، عنوان کرد: در مبحث فضای مجازی باید بستر موجود و چگونگی پایش و نظارت و کنترل آن مورد توجه قرار گرفته و از رسیدن به فضای مطلوب نیز مغفول نماند.
ساماندهی فضای مجازی به یک مدیر نیاز دارد/ ساماندهی فضای مجازی موجود مهمتر از ایجاد بسترهای جدید است
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی ، عنوان کرد: در مبحث فضای مجازی باید بستر موجود و چگونگی پایش و نظارت و کنترل آن مورد توجه قرار گرفته و از رسیدن به فضای مطلوب نیز مغفول نماند.
وی با بیان اینکه نحوه رسیدگی ، کنترل و هدایت از موضوعات مهمی است که در ساماندهی فضای مجازی باید به آن توجه شود، افزود: اهدافی همچون رفع کاستی ها و آسیب ها، اشتغال و کارآفرینی و صیانت از نظام و انقلاب را در ساماندهی فضای مجازی ترسیم کرده ایم.
استاندار فارس بیان کرد: ساماندهی فضای مجازی یک ضرورت است که نیازمند مدیری برای پیشبرد اجرایی آن هستیم.
دکتر رحیمی پرداختن به بستر موجود در فضای مجازی و ساماندهی و بهره گرفتن از آن را مهمتر از ایجاد فضاهای جدید دانست و تاکید کرد: این موضوع باید به صورت اضطراری در دستور کار قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: ایجاد بسترهای جدید نیز نیازمند بحث و تبادل نظر است.
استاندار فارس در باره مدیریت ساماندهی فضای مجازی نیز گفت: فردی که قرار است این مدیریت را بر عهده بگیرد باید از یک تیم، علم و دانش، امکانات و تکلیف قانونی و سازمانی برخوردار باشد.
وی ادامه داد: تامین بخشی از این امکانات از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد ، دانشگاه و حوزه علمیه امکان پذیر است.
 
کد مطلب : ۲۱۳۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما