۰
plusresetminus

انتخاب مدیرکل بحران استانداری فارس به عنوان مدیر برتر و ابهاماتی که هنوز از سیل فروردین برجای مانده است...!

تاریخ انتشارجمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹
انتخاب مدیر کل بحران استانداری فارس به عنوان مدیر برتر استان، بیش از هرچیز آدمی را به یاد بحران‌هایی که جناب مدیرکل باید در آنها خوش می‌درخشیده می‌اندازد.
انتخاب مدیرکل بحران استانداری فارس به عنوان مدیر برتر و ابهاماتی که هنوز از سیل فروردین برجای مانده است...!
به گزارش حافظ خبر، انتخاب مدیر کل بحران استانداری فارس به عنوان مدیر برتر استان، بیش از هرچیز آدمی را به یاد بحران‌هایی که جناب مدیرکل باید در آنها خوش می‌درخشیده می‌اندازد.
بارش ۱۸ میلیمتری باران در روزهای نخستین سال و فاجعه انسانی ۲۲نفر کشته و حجم زیادی از خسارات و ... از مواردی است که هنوز افکار عمومی درباره آنها سوال دارد.
فرض کنید این فاجعه در کشوری مثل آلمان و یا ژاپن می‌افتاد. آنگاه دستگاه حاکم چه بر سر مدیرکل بحران و دیگر مدیرانی که در این فاجعه نقش مستقیم داشتند می‌آورد؟
اصلا چرا راه دور برویم! فرض کنید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشتیم و نمایندگانی مطالبه‌گر. فرض کنید مدیران اجرایی داشتیم مردمی و دلسوز! فرض کنید دستگاه قضا می‌توانست بدون فشارهای عجیب و غریب که از چپ و راست به آن وارد می‌شود، مستقل و آزاد به ابعاد مختلف این فجایع ورود می‌کرد و بدون اینکه متهم به بازی‌های سیاسی شود، مدیر مربوطه را به مسلخ عدالت می‌کشاند.
 اگر همه این مفروضات را کنار هم بگذاریم، در خواهیم یافت شخصی مثل جناب آقای آزادی عزیز که حتما خدماتی نیز داشته‌اند قطعا اگر در شرایط حساس کنونی نبودیم، باید حالا حالاها پله‌های عدلیه را بالا و پایین می‌کرد تا اثبات کند حقیقتا راهی برای پیشگیری و نجات جان آن بیست و چند نفر و جلوگیری از آن میلیاردها تومان خسارت نبوده است!
این نوشتار قصد ندارد معیارها و پارامترهای دخیل در انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی را زیر سوال ببرد و به مدیرکل محترم بحران استانداری فارس نیز تبریک می‌گوییم اما به جناب آقای دکتر رحیمی استاندار محترم فارس توصیه می‌کنیم به جهت حفظ عیار و وزن جشنواره‌هایی چون شهید رجایی که در آن مدیران برتر اجرایی انتخاب و معرفی می‌شوند، پارامترها و عوامل دخیل و موثر در برتر شدن یک مدیر را به صورت شفاف به اطلاع عموم برسانند و فراموش نکنند
اعتماد مردم، بالاترین سرمایه برای دولت‌هاست؛ اعتمادی که نباید به این راحتی‌ها از دست برود.

به قلم دکتر محمد کاظم فریدونی
کد مطلب : ۲۱۳۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما