۰
plusresetminus
در جمع فعالان موسیقی فارس بیان شد:

ترویج موسیقی انقلاب اسلامی وظیفه حوزه هنری است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی با تاکید بر شناخت از موسیقی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی تنها از یک نوع موسیقی حمایت می کند و آن نیز موسیقی مروج فرهنگ انقلاب اسلامی است.
ترویج موسیقی انقلاب اسلامی وظیفه حوزه هنری است
به گزارش حافظ خبر، میلاد عرفان پور عصر چهارشنبه در جمع فعالان موسیقی استان فارس بیان کرد: معیارهایی که توسط مقام معظم رهبری مشخص شده، معیار حرکت دفتر موسیقی حوزه هنری است. 
 
وی تاکید کرد: برخی از مسئولین وزارت ارشاد پیشتر معتقد بودند که حمایت از نوع موسیقی  باید از تمامی طیف های موسیقی صورت بگیرد اما اینگونه نیست  بلکه باید شناخت کافی از موسیقی مناسب و درست داشته باشیم. 
 
عرفان پور در خصوص جایگاه حوزه هنری انقلاب اسلامی در موسیقی نیز اظهار کرد: حوزه هنری جایگاه متفاوتی در کشور در موضوع موسیقی دارد و قرار نیست شاهد موازی کاری در حوزه هنری باشیم و حوزه هنری به ترویج موسیقی انقلاب اسلامی می پردازد . 
 
او متذکر شد: به دنبال ترویج أنواع موسیقی نیستیم که هنر در آن در نظر گرفته نشده باشد و صرفا برای تفریح باشد  و به دنبال بهره گیری از موسیقی اصیل، سنتی و موسیقی نواحی  هستیم. 
 
 مدیر  واحد موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: یکی از خلع های استان ها عدم وحدت حرکت ها و عدم هماهنگی سیاست های سازمانی است از این رو آیین نامه ای تعریف شده تا استان ها بر این أساس فعالیت های موسیقی خود را انجام دهند. 
 
عرفان پور ادامه داد: آیین نامه مذکور در کنار آگاهی های که برای افراد ایجاد می کند رویه ای پیش روی افراد قرار می دهد تا ارتباط متولیان بخش موسیقی و حوزه هنری افزایش یابد.
 
  وی در خصوص فعالیت های دفتر موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز تصریح کرد: فعالیت های مرکز موسیقی حوزه هنری از سال ١٣۶٠ آغاز شده و تاکنون بیش از ٢٠٠ آلبوم توسط این بخش تولید شده است این آمار به جز آلبوم هایی است در استان ها تولید شده است.
 
منبع: مهر
 
 
کد مطلب : ۲۱۳۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما