۰
plusresetminus

خواهرکشی به جرم اختلاف نظر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به قتل یک دختر جوان 27 ساله به دست برادرش در شهرستان شيراز، از دستگیری فرد قاتل در کمتر از 4 ساعت پس از وقوع جنایت خبر داد.
خواهرکشی به جرم اختلاف نظر
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "كاووس محمدي" بيان كرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر يك فقره قتل در "شهرك گلستان" شهرستان شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ "محمدي" تصريح كرد: کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامي شيراز پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی، مطلع شدند این خانم پس از درگیری در خانه، توسط برادرش که متواری شده بود به وسيله سلاح سرد از نوع چاقو به قتل رسیده است.
معاون اجتماعي پليس فارس عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، ماموران موفق شدند در كمتر از 4 ساعت پس از وقوع جنایت، فرد قاتل كه 18 سال سن دارد را در مخفيگاهش دستگير و مورد بازجویی قرار دهند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه قاتل در بازجويي فني و تخصصي به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار كرد، گفت: متهم ضمن اظهار ندامت و پشيماني، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.
سرهنگ "محمدي" با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، خاطر نشان كرد: خانواده‌ها مشكلات خانوادگي خود را قبل از منجر شدن به خشونت با ميانجيگري و يا ارجاع به مركز مشاوره و متخصصين امر، حل و فصل كنند تا شاهد وقوع خشونت‎هاي خانوادگي و حوادث دلخراش قتل‎هاي ناشي از اين موضوع در جامعه نباشيم.
 
کد مطلب : ۲۱۳۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما