۰
plusresetminus

راهیابی ووشوکار فارسی به نیمه نهایی مسابقات آسیایی

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸
سیدمهدیرضوی»در نیمه نهاییوزن 65کیلوگرممقابل «ون فان لی»چینی از رسیدن به برتری بازماند و برنز گرفت ویپیش از این، «چنگ هوان وو »از چین تایپه را با اقتدار شکست داده بود.
راهیابی ووشوکار فارسی به نیمه نهایی مسابقات آسیایی
به گزارش حافظ خبر، سیدمهدی رضوی عضو هیات ووشو شیرازـ باشگاه رنگ فیروزه شیراز برافتخارترین باشگاه ووشو استان است که به نمایندگی از هیات ووشو استان فارس در این رقابتها حضور یافت.ب
سیدمهدی رضوی سانداکار وزن -۶۵کیلوگرم جوانان پس از چندین ماه اردونشینی و شکست رقیبان قدرتمند خود در مسابقات درون اردویی تیم ملی توانست جواز حضور در مسابقات آسیایی برونئی را کسب کند.
ترکیب تیم ووشوی جوانان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا۱۹مرداد ماه اعلام شد و این مسابقات از ۲۸مردادماه به میزبانی برونئی آغاز شد و تیم ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفت.
رضوی،نماینده توانمند ووشو استان فارس نیزدر این رقابت ها در ترکیب تیم ملی ایران به سرمربیگری امیر اوجاقی جایگاه ویژه ای داشت. مربی ایشان محسن زاهدی رییس هیات ووشو شیرازمی باشد.
مراسم ورود واستقبال ایشان دیروز برگزارشد.گفتنی است نامبرده حدود دوسال است که در باشگاه رنگ فیروزه شیراز پرافتخارترین باشگاه ووشو فارس بازی میکند.
کد مطلب : ۲۱۳۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما