۰
plusresetminus
استاندار فارس در جریان دیدار مردمی تاکید کرد:

کوتاهی مدیران در پاسخگویی به مطالبات مردمی پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴
دکتر عنایت الله رحیمی در برنامه دیدار مردمی که به صورت مستمر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار می شود این جلسه را به علت ارتباط مستقیم با مردم  از اثرگذارترین جلسات دانست.
کوتاهی مدیران در پاسخگویی به مطالبات مردمی پذیرفتنی نیست
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در برنامه دیدار مردمی که به صورت مستمر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار می شود این جلسه را به علت ارتباط مستقیم با مردم  از اثرگذارترین جلسات دانست.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد:  اهتمام داشته باشید در  پاسخگویی به درخواست های مردم  کوتاه بودن زمان، شفافیت و توجه به قانون در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه  تکریم مردم و ارباب رجوع باید سرلوحه کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد ، عنوان کرد: حضور در بین مردم و کاهش فاصله بین مدیران و مردم  و سفر به شهرستان ها و ملاقات با کسانی که ممکن است نتوانند به مدیران دسترسی داشته باشند  از موضوعاتی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
استاندار فارس همچنین بر لزوم حضور مدیران در جمع همکاران خود  رسیدگی به مطالبات و مشکلات انها تاکید کرد و افزود: بی تردید رضایت یا عدم رضایت کارکنان ادارات در انجام  شدن وظایف محوله به ان سازمان و رفع مشکلات مردمی موثر خواهد بود.
 دکتر رحیمی با تاکید بر اینکه جلسات دیدارهای مردمی صوری و سمبلیک نیست تصریح کرد: به هیچ عنوان تاخیر در پاسخگویی به مطالبات مطرح شده پذیرفته شدنی نیست و با مدیران دستگاه هایی که در این زمینه کوتاهی کرده اند بر اساس قانون برخورد خواهد شد .
کد مطلب : ۲۱۰۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما