۰
plusresetminus

حامیان 219 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در فارس کمک کردند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳
حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس طی 4 ماهه ابتدایی امسال 219 میلیارد و 825 میلیون 955 هزار و 869 ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
حامیان 219 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در فارس کمک کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ محمد بذرافشان، مدیر کل تمداد فارس با بیان اینکه در آموزه های دین مبین اسلام و ائمه معصومین به یتیم نوازی و دستگیری از ایتام نیازمند بسیار سفارش شده است، گفت: در همین راستا خیران نیکوکار با الگو گرفتن از سیره حضرت علی (ع) همواره یاری رسان ایتام نیازمند بوده و در رفع مشکلات معیشتی آنان تلاش می کنند.
وی بیان کرد: کمیته امداد به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین اقشار مختلف مردم، فعالیت‌های گسترده ای را انجام داده است.
بذرافشان یکی از مهمترین فعالیت‌های این نهاد انقلابی را طرح اکرام ایتام دانست و افزود: حامیان و خیران نیکوکار با قبول سرپرستی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین، ماهیانه مبلغی را به عنوان سرانه به حساب آنان واریز و با کمک های غیر نقدی خود موجب خوشنودی فرزندان معنوی خود می شوند.
وی با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس در 4 ماهه امسال 219 میلیارد و 825 میلیون و 955 هزار و 869 ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: در حال حاضر 75 هزار و 96 نفر حامی نیکوکار در استان از 23 هزار و 434 نفر فرزندان معنوی خود حمایت می کنند، که از این تعداد 10 هزار و 193 فرزند طرح اکرام ایتام و 13 هزار و 241 فرزند از از محسنین هستند.
مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان 140 میلیارد و 890 میلیون و 691 هزار و 954 ریال و حامیان محسنین نیز 78 میلیارد و 935 میلیون و 263 هزار و 915 ریال  به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در 4 ماهه امسال 2 میلیون و 345 هزار و 160 ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی 731 هزار و 816 ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 86 درصد رشد داشته است.
وی در پایان با قدردانی از مساعدت‌های حامیان و خیران، گفت: با حمایت‌های مادی و معنوی مردم و حامیان نیکوکار و با تلاش امدادگران، امیدواریم شاهد رشد و بالندگی خانواده های تحت حمایت در تمام عرصه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی باشیم.
انتهای پیام
کد مطلب : ۲۱۰۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما