۰
plusresetminus

تشکیل میز خدمت اداره کل منابع طبیعی فارس در نماز جمعه این هفته شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
مشكلات مردم شيراز در محل ميز خدمت اداره کل منابع طبیعی فارس مستقر در نماز جمعه بررسی شد.
تشکیل میز خدمت اداره کل منابع طبیعی فارس در نماز جمعه این هفته شیراز
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس همزمان با برپایی نماز باشکوه جمعه در مصلای بزرگ شیراز میز خدمت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تشکیل شد. حمید سلیمانی مدیر روابط عمومی اداراه کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اعلام این خبر ضمن اشاره به حضور معاونین فنی و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس و رییس منابع طبیعی شهرستان شیراز در مصلی نماز جمعه شیراز گفت: به‌ مناسبت چهلمین سال برگزاری نمازجمعه ، میز خدمت اداره کل منابع طبیعی فارس در محل برگزاری نماز جمعه شیراز تشکیل شد.
وی هدف از تشکیل میز خدمت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه را پیگیری مستقیم و بدون واسطه مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات عنوان کرد و افزود:این اقدام در راستای تكريم ارباب رجوع ، رعايت حقوق شهروندي و نیز حل و فصل بیشتر مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی برشمرد.
سلیمانی با اشاره به گفتگوی چهره به چهره مدیران با مردم اظهار داشت: مردم در این فاصله مشكلات و خواسته هاي خود را به صورت مستقيم با مسئولان منابع طبیعی استان مطرح كردند.
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس افزود:در این دیدار رودرو مسئولان منابع طبیعی استان ضمن استماع مشکلات و سوالات مردم دستورات لازم را جهت تسریع در امور مربوطه صادر کرند.
وی افزود: در این برنامه 30 نفر از ملاقات کنندگان و مراجعان مشکلات خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح و معاونین مدیر کل منابع طبیعی فارس نیز ضمن بررسی این مشکلات و ارائه راهکارهای قانونی ، موضوعات را جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع نمودند.
شایان ذکر است دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس ، معاونین و مشاورین ایشان نیز با حضور در محل برپایی نماز جمعه از میز خدمت اداره کل منابع طبیعی فارس و فعالیت های این بخش بازدید و از نزدیک در جریان نحوه اقدامات و ارائه خدمات این مجموعه قرار گرفتند.
کد مطلب : ۲۱۰۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما