۰
plusresetminus

برپایی میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سالروز نخستین اقامه نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲
به مناسبت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف ارتباط مستقیم و رسیدگی به مسایل بهداشت و درمان مردم در محل برگزاری نماز جمعه شیراز حضور یافتند.
برپایی میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سالروز نخستین اقامه نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست حضور مسوولان مجموعه علوم پزشکی شیراز در محل نماز جمعه را بیانگر خدمات اثرگذار این مجموعه دانست که شهروندان با اعتماد نسبت به این دانشگاه، می توانند مسایل خود را مطرح می کنند.
دکتر «علیرضا صحراگرد» افزود: حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بین نمازگزاران، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسوولان چاره جویی کنند.
او ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر این خدمت در محل نماز جمعه، در طول هفته نیز با در نظر گرفتن میز خدمت در محل ورودی دانشگاه، بستری را فراهم کرده تا شهروندان بتوانند مسایل خود را مطرح کنند.
دکتر صحراگرد با اشاره به فعالیت میز خدمت دانشگاه گفت: در برخی بازه های زمانی، حجم قابل توجهی از مراجعان به میز خدمت، خدمات مورد تقاضا را بدون سرگردانی دریافت می کنند.
 مشاور رییس دانشگاه تاکید کرد: متقاضیان می توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با حضور در محل میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای دریافت و مشاوره هرگونه خدمات مرتبط با این دانشگاه، مسایل خود را در میان بگذارند.
همگام با دیگر ادارات و سازمان های استان فارس، میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در محل نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برپا شد و خدمات ارائه شده مورد بازدید استاندار فارس قرار گرفت.
استاندار فارس در این بازدید بر تلاش تمامی سازمان ها و ادارات در ارتقای سطح رضایتمندی مراجعان تاکید کرد
کد مطلب : ۲۱۰۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما