۰
plusresetminus
برپایی میز خدمت با حضور رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس در مصلای نمازجمعه شیراز

مهندس ایزدی :برپایی میزخدمت مسولین با مردم، صاحبان صنایع خرد و کلان، تجار و بازرگانان گامی موثر در تسهیل روند فعالیتهای اقتصادی است

تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
روز گذشته میز خدمت با حضور رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس در مصلای نمازجمعه شیراز برپا شد.
مهندس ایزدی :برپایی میزخدمت مسولین با مردم، صاحبان صنایع خرد و کلان، تجار و بازرگانان گامی موثر در تسهیل روند فعالیتهای اقتصادی است
به گزارش حافظ خبر، مهندس حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ومعاونین درتاریخ چهارم مردادماه ۱۳۹۸ با حضور محل برپایی میز خدمت در مصلای نمازجمعه شیراز پاسخگوی مسایل، مشکلات و موارد مطرح شده مردم ونمازگزاران بودند وگره از مشکلات برخی از مراجعین گشودند.
همچنین برخی موارد هم در اسرع وقت با طرح در کارگروها وکمیته ها وکمیسیون های مختلف در حوزه اصناف، معادن وصنایع بحث وبررسی وراهکارهای عملیاتی واجرایی با حضور سایر اعضا ، نهادها ودستگاههای ذی ربط اتخاذ می شود.
مهندس ایزدی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس همواره با ایجادشرایط مناسب برای مردم عزیز، خود را موظف به راهنمایی و پاسخگویی به مسایل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف بازار و معدن وتولید می داند.
وی اظهار داشت :تشکیل میز خدمت در مصلای نماز جمعه شیرازبه منظور شفاف سازی و ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم و مسئولان است دراین فضا مردم و مسئولان در یک محیط معنوی و به دور از هر گونه موانع خواسته‌های خود را با مسئولان استان فارس در میان می گذارند.
ایزدی افزود:دایر شدن میز خدمت در جایگاه عبادی نماز جمعه و سایر مکانهای عمومی گامی موثر در راستای تحقق حقوق شهروندی،افزایش روحیه نشاط وشادابی و امید ،توسعه فعالیتهای همه جانبه از جمله رشد و رونق تولید است.
ایزدی تصریح کرد:برپایی میز خدمت برای عموم مردم، صاحبان صنایع خرد و کلان، تجار و بازرگانان در راستای تسهیل روند برنامه های اقتصادی، گامی موثر در رشد فعالیتهای اقتصادی تلقی می شود.
ایزدی با اشاره به اینکه میز خدمت فرصتی رودرو برای پاسخگویی به مردم توسط مسولین ، مشاوران وکارشناسان است بیان داشت: فرهنگ پاسخگویی در سازمان صمت فارس وجود دارد ،همچنانکه در ورودی ساختمان مرکزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس واقع در خیابان چهل مقام ساختمان شهید امین زاده میز خدمت از مدتها پیش برقرار بوده و کلیه معاونان، مدیران و کارشناسان سازمان موظفند ضمن پاسخگویی و راهنمایی دقیق مراجعین، کارهای ارجاع شده را در اسرع وقت به سرانجام برسانند.
وی در پایان اضافه کرد: خواسته وموارد مردم متنوع از جمله،درخواست مجوز و شیوه های دست یافتن به پروانه کسب و سایر مجوزهای تولیدی وتجاری، دریافت تسهیلات، سرمایه در گردش، نوسازی وبهسازی، مشکلات بازار واصناف،مباحث صادرات واردات وگمرک و.‌‌..بود.
کد مطلب : ۲۰۹۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما