۰
plusresetminus

بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از بنیاد بین المللی غدیر

تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۶
رئیس کل دادگستری استان فارس در رأس هیئت عالی قضایی استان فارس از بنیاد بین المللی غدیر دیدن کرد.
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس در این دیدار رئیس کل دادگستری فارس ضمن تقدیر از اقدامات اثر بخش فرهنگی و آموزشی این بنیاد در راستای معرفی حادثه بزرگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت به نسل جوان گفت: بی شک توفیقات حاصل شده در این بنیاد با توسل به امیر المومنین (ع) و پشتوانه اراده الهی بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی همچنین با اشاره به آمادگی دادگستری فارس در بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی در جهت  همکاری متقابل با بنیاد بین المللی غدیر گفت: اقدامات آموزشی و فرهنگی ارزشمندی که بنیاد غدیر استان فارس از آغاز تأسیس تاکنون در استان انجام داده است قابل توجه و قابل ستایش است چرا که این اقدامات زمینه ساز تقویت بینش دینی و انتقال آگاهی های اعتقادی و مذهبی به بدنه جامعه است.
وی در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف بنیاد بین المللی غدیر گفت: تلاش خواهیم کرد در بخش های مختلف مجموعه قضایی بخصوص در حوزه های فرهنگی و آموزشی دادگستری استان و همچنین زندان های استان به بهترین نحو از ظرفیت های بنیاد بین المللی غدیر استفاده نمائیم.
پیش از سخنان رئیس کل دادگستری استان فرس دبیر بنیاد بین المللی غدیر فارس نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد بنیاد از سال 92 تا کنون گفت : از ابتدای فعالیت بنیاد بین المللی غدیر در استان بیش از 110 دوره آموزشی برگزار و بیش از 7 هزار نفر با ابعاد گوناگون حادثه عظیم غدیر آشنا شده اند.
گفتنی است در دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس از بنیاد بین المللی غدیر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز ، معاونین قضایی دادگستری استان ، سرپرستان محاکم کیفری 2 و خانواده شیراز و معاونین دادستان شیراز  ایشان را همراهی کردند.
کد مطلب : ۲۰۹۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما