۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان فارس:

همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات مردم می باشیم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۴
رئیس کل دادگستری استان فارس در یازدهمین دیدار مردمی خود ضمن پاسخگویی به درخواست های مردمی به استماع مشکلات و بررسی پرونده های قضایی 60نفر از مراجعین پرداخت و همچنین با حضور در مسجد رسول اعظم (ص) به برررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم ، مشکلات محله فضیلت را بررسی کرد.
همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات مردم می باشیم
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت الاسلام والمسلمین موسوی به همراه معاونین قضایی،رئیس شوراهای حل اختلاف استان و معاون منابع انسانی در یازدهمین دیدار مردمی  سه شنبه این هفته درخواست های 60نفر از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی که پیش از این درخواست ها، مدارک و مستندات خود را به حوزه ریاست دادگستری ارائه کرده بودند؛ بررسی و در راستای ارشاد و رفع مشکلات آنان دستوراتی برابر قانون صادر کردند.
گفتنی است علاوه بر دیدارهای مردمی که به صورت هفتگی در دادگستری استان فارس برگزار می شود دیدار مردمی دیگری  به صورت ویژه  در مسجد رسول اعظم (ص) شیراز با حضور تمامی معاونین دادگستری استان،اعضای شورای قضایی و سرپرستان مجتمع های قضایی و مدیران و مسئولان دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در استان فارس در راستای رسیدگی به درخواست های مراجعین برگزار شد.
رئیس کل  دادگستری فارس،دادستان عمومی و انقلاب شیراز ، اعضای شورای قضایی ، سرپرستان مجتمع های قضایی شیراز در ملاقات چهره به چهره با جمعي از نمازگزاران در مسجد رسول اعظم(ص)  خیابان فضیلت شیراز مشكلات حقوقي و قضايي بیش از 50 نفر از نمازگزاران را بررسي كردند.
در حاشيه اين ديدار مردمي نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با تأکید بر فرمایشات ریاست قوه قضائیه حضرت آیت اله رئیسی نسبت به رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان و تکریم و احترام ارباب رجوع از ملاقات مردمی  به صورت ویژه در مساجد و اماکن مقدس و عمومی شیراز و نیز در سایر حوزه های قضایی استان خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی به برنامه هاي ملاقات هاي عمومي و ديدارهاي چهره به چهره هفتگي و مداوم مسئولان قضايي در مركز استان و حوزه هاي قضايي اشاره كرد و افزود: تلاش كرده ايم تا در خدمت رساني قضايي به همه اقشار مردم و تكريم مراجعان مانعي ايجاد نشود لذا برنامه هاي ديدارهاي عمومي در طول هفته برقرار است.
وی تأكيد كرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مكلف به پيگيري مشكلات مردم مي باشيم؛ لذا در همين راستا تلاش كرده ايم تا با حضور در مساجد و مكان هاي عمومي زمينه دسترسي مردم به مقامات مسئول قضايي در استان را تسهيل نماييم.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به این که  رسيدگي به مشكلات مردم همواره در دستور كار مجموعه قضايي فارس قرار دارد افزود: هدف ما اين است كه در عمل ثابت نماييم در هر مقام و مسندي وظيفه رسيدگي به درخواست هاي مردم در چارچوب قانون را برعهده داريم.
حجت الاسلام والمسلمین برنامه های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان خواند و خاطر نشان کرد: طی دستورالعمل ویژه ای همه رؤسای حوزه های قضایی و دادستان های عمومی و انقلاب در سراسر استان مقید به اجرای منظم دیدارهای مردمی شده اند.
کد مطلب : ۲۰۹۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما