۰
plusresetminus

بهره‌مندی 15 هزار مددجوی فارس از خدمات آگاه سازی و آموزش کمیته امداد

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: 15 هزار و 784 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در 3 ماهه ابتدایی سال از خدمات آگاه سازی و آموزش این نهاد بهره‌مند شدند.
بهره‌مندی 15 هزار مددجوی فارس از خدمات آگاه سازی و آموزش کمیته امداد
به گزارش حافظ خبر، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس بابیان اینکه این نهاد به ‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها و همچنین ارتقا سطح فکری، فرهنگی و اعتقادی آنها اقدام به برگزاری دوره‌های آگاه سازی و آموزش می کند، اظهار کرد: در 3 ماهه ابتدایی امسال 15 هزار و 784 مددجوی استان از خدمات آگاه سازی و آموزش این نهاد بهره مند شدند.
وی با اعلام اینکه برنامه های آموزشی برای 9 گروه از مخاطبین در نظر گرفته شده است ، گفت: کودکان 4 تا 7 سال ، دانش آموزان ، دانشجویان و طلاب علوم دینی، دختران و پسران باز مانده از تحصیل ، دختران و پسران بازمانده از ازدواج ، زوج های جوان ، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و مستعدین خودکفایی و اشتغال گروه های هدف آموزش هستند.
بذرافشان در ادامه به سرفصل های آموزشی اشاره کرد و افزود: این سرفصل ها شامل اخلاق اسلامی ، احکام ، قرآن ، آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی ، آمادگی برای ازدواج ، اهمیت و فضیلت کار و تلاش در اسلام ، همسرداری ، مشاوره کودکان و نوجوانان ، قصص قرآنی ، مهارتهای هنری و فرزند پروری می شود.
 
کد مطلب : ۲۰۹۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما