۰
plusresetminus

توفیقات پی درپی صدا وسیمای فارس برکت مشارکت در کارهای خیر است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲
هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با حضور مدیرکل صدا وسیمای فارس برگزار شد.
توفیقات پی درپی صدا وسیمای فارس برکت مشارکت در کارهای خیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ در این نشست رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت با ارائه گزارشی اقدامات صدا وسیمای استان با موضوع خیرین سلامت، تعامل و همکاری رسانه استانی را با این مجمع بسیار خوب و روبه رشد توصیف کرد وگفت: خیرین بسیاری که کمک های شایانی به حوزه سلامت استان کرده اند مشوق خود و زمینه آشنایی با خیرین را صدا وسیما اعلام نموده اند.
وی با قدردانی از مدیرکل، معاونان و همکاران صدا وسیما در بخش های مختلف تولید برنامه های اثرگذار رادیویی و تلویزیونی با موضوع توجه به فعالیت های خیر به ویژه در حوزه سلامت، صدا وسیما را تحسین برانگیز توصیف کرد.
در این نشست سایر اعضاء این مجمع حضور اثرگذار رسانه در پیشبرد فعالیت های چندین ساله مجمع خیرین را معنادار و قابل توجه توصیف کردند و خواستار ادامه این همکاری و هم افزایی شدند.
در این نشست مدیرکل صدا وسیمای فارس با قدردانی از اعضاء مجمع خیرین و توجه آنها به عملکرد صدا وسیما گفت: صدا وسیمای فارس خود را یکی از اعضاء مجمع خیرین سلامت می داند و عملکرد موفق این مجمع را در ارائه خدمات درمانی به نیازمندان را عملکرد خود تلقی می کند.
سهرابی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در همراهی با خیرین و تشویق آنها به سرمایه گذاری معنوی در کارهای خیر بر ادامه همکاری مشترک با مجمع خیرین سلامت وصدا وسیما تاکید و پیشنهاد کرد:کمیته تبلیغات و رسانه ای این مجمع با هدف حضور موثر در برنامه های متنوع و همچنین برنامه ریزی برای
بهره مندی از رسانه های نوین راه اندازی شود.
در پایان این مراسم از عوامل برنامه رادیویی نیکنامان و برنامه تلویزیونی مینوی هزاره ها با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
 
کد مطلب : ۲۰۷۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما