۰
plusresetminus

برگزاری اولین جشنواره استند آپ کمدی شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۲
در این جشنواره از بین ۳۵ متقاضی که تا ۲۵ خرداد آمادگی خود را اعلام کردند، در مرحله اول بازبینی توسط استاد رحیم هودی، علی ثابت و نوید جعفری ۱۰ نفر برگزیده و به مرحله رقابتی راه یافتند.
برگزاری اولین جشنواره استند آپ کمدی شیراز
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ اولین جشنواره استند آپ کمدی شیراز دیروز با حضور جمع کثیری از مردم خونگرم شیراز به اجرا درآمد. این جشنواره که به همت گروه هنرهای نمایشی خورشید شیراز، موسسه جوان و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار ۳۱ خرداد ماه جاری در شیراز اجرا شد.
علی ثابت، دبیر این جشنواره گفت: در این جشنواره از بین  ۳۵ متقاضی که تا ۲۵ خرداد آمادگی خود را اعلام کردند، در مرحله اول بازبینی توسط استاد رحیم هودی، علی ثابت و نوید جعفری ۱۰ نفر برگزیده و به مرحله رقابتی راه یافتند.
لازم به ذکر است از بین شرکت کنندگان سه نفر کودک و نوجوان و ۷ نفر در بخش بزرگسال حضور داشتند. همچنین این دوره از جشنواره به موضوعات اجتماعی و مشکلات زندگی شهری اختصاص داشت.
آئین پایانی جشنواره با ده شرکت کننده و جمع کثیری از هنرمندان و مردم شیراز برگزار و پس از سه ساعت رقابت از سوی هیات داوران استاد رحیم هودی، حمیدرضا مؤمنی و حسن فلاح زاده ضمن تقدیر و اهدا جایزه به سه نفر کودک و نوجوان نیکا نعمت الهی، هستی ابنوی زاده و یگانه سعیدی، مقام اول خود را در بخش بزرگسالان به محمد قاسمی نژاد و مقام دوم را به پیام خوشاب اهدا کرد.
 
کد مطلب : ۲۰۶۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما