۰
plusresetminus

پیام تبریک رئیس‌سازمان‌صنعت،معدن و تجارت استان فارس به مناسبت یکم تیرماه «روز بزرگ اصناف»

تاریخ انتشارشنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۷
اول تيرماه که در تقویم به نام اصناف مزین گردیده بر همه اصناف تجار و بازاریان گرامی باد.
پیام تبریک رئیس‌سازمان‌صنعت،معدن و تجارت استان فارس به مناسبت یکم تیرماه «روز بزرگ اصناف»
به گزارش حافظ خبر، حمید‌رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان فارس با تبریک این روز فرخنده به همه اصناف خصوصا اصناف استان فارس گفت:
این روز به منظور نشان دادن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی فعالین عرصه کار و تلاش می باشد.

ایزدی گفت  تلاش در كسب درآمد و روزی حلال بارزترین ارزش از پايه‌های جامعه فرهنگی و اسلامی محسوب شده و از والاترين و بزرگترين عبادات است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس
اصناف را در همه زمینه‌ها همراه و هم گام انقلاب دانست و گفت اصناف فارس همواره در مسائل روز كشور و تحولات سياسي ، اجتماعي و فرهنگي نقش آفرينی داشته و  با تبعيت از  رهبری و مرجعيت دينی نقش تأثيرگذار و ارزش‌مند خود را در به ثمر رسيدن نهضتهای مردمي در طول تاريخ اين مرز و بوم نشان داده‌اند.
ایزدی به آخرین خدمت اصناف فارس در سال جدید در یاری رساندن به سیل زدگان شیراز و ارسال محموله های مورد نیاز به سیل زدگان دیگر نقاط کشور اشاره کرد و گفت

اصناف از اقشار مومن و متدينی هستند كه با نگاه دينی به مردم و جامعه خدمت میکنند  و از هیچ کس جز خدا انتظار پاداش ندارند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس تصریح کرد که در شرایط فعلی کشور ، استفاده از پتانسیل عظیم و توان این تشکل فعال مردمی به عنوان یکی از بزرگترین بازوهای بخش اقتصادی کشور، بیش از پیش برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال لازم است.
کد مطلب : ۲۰۶۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما