۰
plusresetminus

حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار مردم ایران از استکبار به ويژه رژيم غاضب صهيونيستي است

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶
رئیس کل دادگستری استان مسئولان، قضایی، قضات و کارکنان دادگستری فارس با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر انسجام، وحدت درونی بین مردم و مسئولان و ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان تأکید کردند.
حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار مردم ایران از استکبار به ويژه رژيم غاضب صهيونيستي است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، در این مراسم کارکنان مجموعه قضایی همدوش با سایر اقشار مختلف جامعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و بر ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان تأکید کردند.
اين مراسم باشکوه که همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا صحن امام خمینی(ره) آستان مقدس شاهچراغ(ع) ادامه يافت؛ رييس کل دادگستري فارس به همراه معاونین دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب شیراز، اعضای شورای قضایی و جمعي از قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف در این مراسم پرشکوه حضور يافتند و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و ایادی استکبار و حامیان مرتجع منطقه ای را محکوم کردند.
در حاشیه راهپیمایی روز قدس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: بی شک امروز بیش از گذشته دنیای اسلام نیازمند وحدت و همدلی و تشکیل جبهه واحد مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار به ویژه صهیونیسم است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت فعال و همه جانبه از حضور حداکثری مردم روزه دار و ولایت مدار فارس، بویژه مردم شیراز در خلق حماسه‌ای شگرف و تاریخی دیگر در روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: موضوع عدم اعتماد به دشمن و تکیه بر داشته‌ها و توان داخلی، موضوعاتی است که بارها رهبر معظم انقلاب تذکر داده و تاکید فرموده‌اند و امروز ملت همیشه در صحنه ایرانی اسلامی و مردم ولایتمدار استان فارس با حضور حداکثری خود به ندای رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) لبیک گفتند که این امر  نشان از بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی مردم و ملت ایران است.
وی در ادامه تأکید کرد: تنها با انسجام، وحدت و هم‌افزایی می‌توان در مقابل زروگویی‌ها ایستاد و نشان داد که ملت ایران به خودباوری رسیده است و با اتکاء‌ به توان داخلی و تسلیم نشدن در برابر یاوه گویی های آمریکا و ایادیش امروز شاهد خنثی شدن تهدیدات استکبار جهانی در منطقه هستیم.
گفتنی است در راهپیمایی روز قدس امسال قضات و کارکنان دادگستری استان فارس در قالب اعضای پایگاه مقاومت بسیج دادگستری با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران، با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ براسرائیل" و "مرگ برآل سعود" شعارهایی در بیعت دوباره با ولایت و امام امت، عشق و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
گزارش های واصله از سایر حوزه های قضایی استان فارس نیز حاکی است قضات و کارکنان دادگستری های شهرستان های استان با حضور منسجم و هماهنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
کد مطلب : ۲۰۴۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما