۰
plusresetminus

استخدام 158 نفر نیروی آتشنشان در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۷
مدیر عامل سازمان آتشنشانی شیراز از استخدام 158 نفر نیروی جدید در سال جاری خبر داد.
استخدام 158 نفر نیروی آتشنشان در شیراز
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی سازمان آتشنشانی شیراز، مدیر عامل سازمان آتشنشانی ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع)  به تشریح فرایند استخدامی سازمان آتشنشانی شیراز در سال 98 پرداخت.
محمد هادی قانع اظهار داشت: پس از 2 سال پیگیری مستمر موفق به اخذ مجوز استخدام 158 نفر نیروی جدید در سازمان آتشنشانی شیراز شدیم که از این میزان سهمیه 110 نفرنیروی عملیاتی آتشنشان و 48 نفر راننده آتشنشان پس از آزمون کتبی و مراحل گزینش و تست پزشکی نفرات برگزیده جذب سازمان آتشنشانی خواهند شد. 
وی با بیان اینکه ما در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس در رسته‌های آتشنشان، راننده آتشنشان جذب نیرو خواهیم داشت، افزود: شرایط سنی آزمون از  25 تا 30 سال است و تمامی 158 نفر از بین آقایان جذب خواهیم داشت و رشته‌ها و شرایط جذب از طریق سایت www.shiraz125.ir و سایت همیاری شهرداری‌ها  بصورت کامل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 قانع خاطر نشان کرد: تاریخ درج آگهی و شروع ثبت نام 18/03/98 است و در 28 تیرماه سال جاری آزمون کتبی بصورت سراسری و کشوری برگزار خواهد شد و براساس دستور العمل برگزیدگان جهت آزمون عملی و طب کار و در پایان پذیرفته شدگان  به هسته گزینش جهت انتخاب نهایی معرفی خواهند شد و امیدواریم بتوانیم با توجه به کمبود شدید نیرو تا پایان سال جاری از نیروهای جدید استفاده کنیم.  
مدیر عامل سازمان آتشنشانی در پایان افزود: در آزمون استخدامی سازمان آتشنشانی که در تیرماه سال جاری برگزار می‌گردد، 25% سهمیه به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تعلق گرفته شده است که با توجه به روحیه ایثارگری این عزیزان بتوانیم در سازمان آتشنشانی در خدمت این عزیزان باشیم و ما این افتخار را داریم که هم اکنون تعداد 60 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در سازمان آتشنشانی شیراز مشغول به خدمت هستند.
 
کد مطلب : ۲۰۴۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما