۰
plusresetminus

رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی شیراز بازدید کردند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴
رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از زندان مرکزی شیراز بر تعيين تكليف وضعيت زندانيان تحت قرار توسط قضات دادگستری های سراسر استان تأكيد كرد.
رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی شیراز بازدید کردند
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و به مناسبت لیالی قدر و در راستای تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر حبس زدایی، رئیس کل دادگستری فارس، معاونین قضایی رئیس كل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور مدیرکل زندان های فارس و مدیر زندان مرکزی شیراز از بخش های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و مشکلات قضایی آنان را بررسی کردند.
حجت الاسلام و المسلمين سیدکاظم موسوی پس از بازدید از اندرزگاه ها و ملاقات حضوری با زندانیان گفت: به کلیه محکومین مالی خصوصاً محکومین مهریه که تأمین مناسب دارند مرخصی اعطاء می شود و این مرخصی تا پانزده روز قابل تمدید است.
رئیس کل دادگستری فارس تأکید کرد: وضعیت زندانیان تحت قرار بررسی و مقرر گرديد علاوه بر زندان های شیراز، در کلیه شهرستان ها نیز وضعیت این زندانیان مشخص و تعیین تکلیف شوند و نتیجه اقدامات به دادگستری مركز استان اعلام گردد.
وی با تأکید براینکه قضات استان باید وضعیت زندانیان بلاتکلیف را بررسی کنند گفت: قضات دادگستری، باید وضعیت زندانیان تحت قرار را بزودی مشخص و نتیجه را اعلام نمایند.
موسوی در ادامه در خصوص وضعیت فیزیکی زندان از حیث نگهداری زندانیان نیز یادآور شد: وضعیت مکان نگهداری زندانیان بسیار مطلوب است و زندانیان در این خصوص اعلام رضایت داشتند.
گفتني است در پايان اين بازديد رئيس كل دادگستري استان فارس و مسئولين قضايي استان نماز مغرب و عشاء را در جمع مددجويان زندان مركزي شيراز اقامه كردند.
کد مطلب : ۲۰۴۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما