۰
plusresetminus
رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت فارس:

شکر موردنیاز استان بیش از سهمیه ارائه شده می باشد/ هر کیلو شکر به قیمت ۳۴۰۰ تومان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸
رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهار داشت: طی صحبت نمایندگان اصناف، صنعت و... برآیند آن بود که نیاز همه به شکر بسیار بیش تر از مقدار کنونی می باشد.
شکر موردنیاز استان بیش از سهمیه ارائه شده می باشد/ هر کیلو شکر به قیمت ۳۴۰۰ تومان
به گزارش حافظ خبر، باتوجه به شرایط پرنوسان اقتصادی و اوضاع نامطلوب بازار، دسترسی و تهیه برخی از کالاها به امری گاها مشکل و حتی ناممکن تبدیل می شود.
برخی گمانه زنی از دست های پشت پرده و مافیای برخی از اقلام می کنند که با اعدام سلاطین مختلف در کالایی استراتژی هم چون شکر نیز شاید پر بیراه نباشد.
مهدی حسنی، رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: مشکلی برای تامین شکر مورد نیاز برای مصارف خانگی مردم نداریم.
وی در ادامه درخصوص قیمت شکر خاطر نشان کرد: همانطور که سازمان حمایت از مصرف کنندگان مصوب کرده است، شکر به قیمت هرکیلوگرم 3 هزار و چهارصد تومان به صورت فله و به صورت بسته بندی به قیمت 4 هزار و دویست تومان در بازار به فروش رسانده می شود.
رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در پاسخ به این سوال که آیا حد معینی برای هر فرد در خرید شکر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد، گفت: مشکلی از این لحاظ نداریم و هر فرد به میزان مورد نیاز خود می تواند نسبت به خرید شکر اقدام نماید.
این مقام مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این خصوص بیشتر تصریح کرد: البته با توجه به میزان سهمیه هر فروشگاه، ممکن است که محدودیت هایی را اعمال کرده باشند.
وی با اشاره به مسئولیت شرکت غله برای تامین شکر مورد نیاز مردم عنوان کرد: شرکت غله مسئول ارائه شکر در بازار می باشد و درصورت کمبود نسبت به تهیه آن اقدام خواهد کرد.
مهدی حسنی همچنین اضافه کرد: در همین راستا گفته شده که طی اعلام جدید، در آینده ای نزدیک به میزان مورد نیاز این قلم کالا، وارد بازار خواهد شد.
وی با گلایه از سهمیه شکر استان ها و به طور خاص میزان شکر تحویلی در استان فارس متذکر شد: میزان سهمیه تحویلی به استان ها کم تر از حد مورد نیاز است و استان ها به ویژه استان فارس به مقدار بیشتری از این قلم کالا برای مصارف خانگی حتی نیاز دارد.
رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در پایان اظهار داشت: طی صحبت نمایندگان اصناف، صنعت و... برآیند آن بود که نیاز همه به شکر بسیار بیش تر از مقدار کنونی می باشد.
علم و فناوری
کد مطلب : ۲۰۲۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
دارابی
feedback
Iran, Islamic Republic of
لطفا شکر بدین