۰
plusresetminus
در همایش مشترک روز روان شناس و مشاور مطرح شد؛

توجه به فرهنگ و زیرساخت فرهنگی مردم و جامعه در ارائه خدمات مشاوره

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴
سی وسه درصد محتوای فضای مجازی کشور مربوط به مطالب روانشناسی و مشاوره است .
توجه به فرهنگ و زیرساخت فرهنگی مردم و جامعه در ارائه خدمات مشاوره
به گزارش حافظ خبر، همایش مشترک روز روان شناس و مشاور به همت خانه روانشناسان و مشاوران و حرف یاورانه در تالار حافظ شیراز برگزار شد .
دراین همایش که با عنوان بحران ها وسلامت روان، فرصت ها و چالش ها با نگاهی به اینده برگزار شد مسءولان کشوری و استانی حضور داشتند.
حسین مصباح، معاون انتظامی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، بهزاد وحیدنیا، معاون مشاوره بهزیستی کشور، محمد ابراهیم مداحی، معاونت محترم آموزشی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و رئیس خانه روان شناسان   مشاوران و حرف یاورانه کشور ازجمله مهمانان دعوت شده به این همایش بودند .

به گزارش حافظ خبر، سی وسه درصد محتوای فضای مجازی کشور مربوط به مطالب روانشناسی و مشاوره است .
براساس مطالعات مرکز پژوهشی و تحقیقات مجلس یک سوم مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود مسایل مرتبط با مباحث مشاوره و روانشناسی است .
با توجه به امار اراءه شده ما باید سعی کنیم روانشناسی خوب ، سالم و درشان نظام جمهوری اسلامی به مردم اراءه دهیم .
اصل اساسی که در اراءه خدمات روان شناسی و مشاوره خیلی مهم است توجه به فرهنگ و زیرساخت فرهنگی مردم و جامعه است و ما باید به این اصل مهم در اراءه خدمات توجه کنیم .
با توجه به هجمه های مختلف تبلیغاتی در فضاهای مختلف جوانهای ما الان از زمانهای قبل خیلی بهتر هستند وپایبندی وتقید انان به مسایل دینی وومذهبی نسبت به زمانهای گذشته در حد بسیار مطلوبی براورد می شود.

خبرنگار :سیده فاطمه حسینی
 
کد مطلب : ۲۰۲۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما