۰
plusresetminus

کسب رتبه برتر شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس در کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: استان فارس در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد.
کسب رتبه برتر شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس در کشور
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا ابراهيمي با بيان اين خبر اظهار داشت: بحمداله با تلاش و كوشش صورت پذيرفته توانستيم در اجراي برنامه های مبارزه با مواد مخدر در سال 1397 كه شامل برنامه‌هاي متنوع بود در سطح كشور رتبه برتر را كسب نماييم.
وي افزود: رتبه برتر این شورا در سایه هفکری و همدلی ایجاد شده در بين اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كه شامل دستگاه‌هاي فرهنگي، درماني، قضايي، امنيتي و انتظامي مي‌باشد حاصل گرديد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: بدون شک مي‌توانيم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومي و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه خصوصاً جوانان بر پديده شوم مواد مخدر فائق آييم. 
اين مقام مسئول در استان فارس به نقش موثر اصحاب رسانه در پيشگيري از اعتياد اشاره نمود و گفت: بارها به اهميت و رسالت مهم اصحاب رسانه در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي اشاره شده است و اميدواريم اين همكاري بيش از پيش گردد.
ابراهیمی در پايان ضمن قدرداني از كليه‌ي دستگاه‌هاي عضو استاني و شهرستان ها خواستار همكاري بيش از پيش در جهت پيشگيري از اعتياد و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي شد.
گفتني است در راستاي اقدامات و فعاليت‌هاي صورت پذيرفته در سال 1397 استان فارس حائز رتبه برتر كشور شد و از سوي دكتر اسکندر مؤمنی دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري در نشست دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور لوح تقديري به محمدرضا ابراهيمي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس اهدا گرديد. 
در متن اين لوح تقدير آمده است:
جناب آقاي محمدرضا ابراهيمي
دبير محترم شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس
 
سلام‌عليكم؛
خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، لوح افتخاري زرين و پشتوانه معنوي گران سنگي است كه موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندي آنان در پيشگاه خداوند متعال خواهد بود.
نظر به اینکه بر اساس ارزیابی های صورت پذیرفته، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آن استان حائز رتبه برتر گردیده است، لذا اینجانب لازم می دانم از تلاش های جنابعالی بعنوان دبیر شورای هماهنگی و همکاران محترم تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را مسئلت می نمایم.
اسکندر مؤمنی 
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر
 
 
 
کد مطلب : ۲۰۲۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما