۰
plusresetminus

هشدار پلیس فتا در خصوص سوء استفاده کلاهبرداران از شهروندان در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
رئیس پلیس فتا استان گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و سوء استفاده کلاهبرداران از نیات پاک روزه داران عزیز در این ایام، شهروندان به هشدارهاي پليس توجه كنند تا دچار مشکل نشوند.
هشدار پلیس فتا در خصوص سوء استفاده کلاهبرداران از شهروندان در ماه مبارک رمضان
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "حبیب اله رجبلی" بيان كرد: متاسفانه عده‌ای از کلاهبردارن با توجه به نیات پاک روزه داران با ساخت آگهی های تبلیغاتی دروغین و ارائه اپلیکیشن و نرم افزارهای جعلی در قالب نرم افزارهای قرآنی و ادعیه از آنان سوء استفاده می كنند.
سرهنگ "رجبلي" با بيان اينكه روزه داران و شهروندان در این ماه اقدام به اعمال و عبادات قرآنی مي كنند و ساعات خود را با خلوت و راز و نیاز با پروردگار خود می‌گذرانند، تصريح كرد: كلاهبرداران از این فضا سوء استفاده كرده و با ارائه اپلیکیشن و نرم افزارهای قرآنی و ادعیه جعلي اقدام به اخذ مبالغي هر چند اندك از حساب شهروندان مي كنند.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: شهروندان برای تهیه این گونه نرم افزارها باید از سایت ها‌ی مجاز و معتبر اقدام كنند و مراقبت سوء استفاده کلاهبرداران باشند.
رئیس پلیس فتا استان فارس از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 07121827804 تماس حاصل كنند.
 
کد مطلب : ۲۰۲۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما