۰
plusresetminus
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار شد:

احياي تسهيلات صندوق توسعه ملي در مباحث گردشگري و عشايري

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۲
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حذف تسهيلات صندوق توسعه ملي در مباحث گردشگري و عشايري اشاره و خواستار احياي آن شد و گفت: با احياي اين مهم همه استان‌ها به ويژه فارس مي‌توانند از ظرفيت‌هاي صندوق در اين بخش به خوبي استفاده كنند .
احياي تسهيلات صندوق توسعه ملي در مباحث گردشگري و عشايري
به گزارش حافظ خبر، رحیم زارع در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به جرائم مالیاتی و تامین اجتماعی اشاره و بیان کرد: مدیران و معاونان وزیر در این باره هیچ اختیاری ندارند و این دو مقوله نیز تولید را در کشور بیچاره کرده است . وی به وجود برخی اشتباهات در سازمان تعزیرات هم اشاره و بیان کرد: هرچيزي توسط گمرك گرفته مي‌شود قاچاق اعلام مي‌كند كه در مجلس بايد فكري به حال آن شود .
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنين با بيان اينكه در همه قوانين از جمله بخش خصوصي به ويژه قانون خروج از ركود و موانع توليد اشكالاتي وجود دارد، گفت: اما در عين حال بخش خصوصي هم از ظرفيت‌هاي قانوني به خوبي استفاده نكرده است .
زارع به بروز مشكلاتي كه اخير در فارس حادث شده اشاره و با بيان اينكه فارس هم‌اينك درگير خسارت‌هاي ناشي از سيل، سرمازدگي و حمله ملخ‌هاست، گفت: بايد در اصلاح قانون بودجه ٩٨ جبران غرامت‌هاي اين مشكلات نيز ديده شود .
این نماینده مجلس همچنين خواستار اختصاص سهم دو دانشگاه شيراز و علوم پزشكي شيراز از درآمدهای اختصاصی خزانه شد و گفت: این دو دانشگاه از جمله دانشگاه‌هاي طراز اول كشور محسوب مي‌شوند اما در بودجه سهم ناچيزي به ويژه در درآمدهاي اختصاصي خزانه در سال ٩٧ داشته‌اند.
 
کد مطلب : ۲۰۱۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما