۰
plusresetminus

ارسال کمک‌های مردمی اتاق بازرگانی فارس به لرستان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰
رئیس اتاق بازرگانی استان فارس از ارسال یک محموله شامل کمک‌های مردمی جمع آوری شده توسط این تشکل بخش خصوصی، به مقصد استان لرستان خبر داد.
ارسال کمک‌های مردمی اتاق بازرگانی فارس به لرستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، جمال رازقی گفت: کمک‌های غیرنقدی ارسال شده به استان لرستان، مربوط به اقلام اهدایی فعالان اقتصادی استان فارس بوده است.
وی گفت: محموله ارسالی شامل اقلامی نظیر پتو، مواد غذایی، آب معدنی، نان، لوازم بهداشتی و ... بود که با استفاده از سه دستگاه کامیون به مقصد اتاق بازرگانی ارستان لرستان ارسال شد تا با هماهنگی متولیان امر در آن اتاق، بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شود.
رازقی با اشاره به فراخوان اعلام شده از سوی اتاق بازرگانی فارس با هدف کمک به آسیب دیدگان از سیل اخیر در کشور، گفت: پیش از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از سوی اتاق بازرگانی فارس به صورت نقدی برای کمک به مردم سیل زده اختصاص داده شده است . 
وی ادامه داد: همچنین در بخش کمک‌های غیرنقدی و براساس نیازمندی‌های اعلام شده و ضمن هماهنگی با فرمانداری شهرستان شیراز، ۲۰ تن برنج، ۴ تن روغن و ٢ تن چای تهیه و در اختیار هلال‌احمر استان فارس قرار گرفته است.
رازقی با اشاره به اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چای از سوی اتاق بازرگانی رشت به سیل زدگان شهر شیراز اهدا شده بود، گفت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط اتاق بازرگانی فارس همچنان و تا رفع نیازمندی‌ها ادامه خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی فارس یادآور شد که شماره حساب‌های تعیین شده برای واریز کمک‌های نقدی به آسیب دیدگان از سیل اخیر در کشور، بر روی پرتال اینترنتی این اتاق اعلام شده است.
ایسنا
کد مطلب : ۱۹۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما